Se olin varmaan sitten mä sillä Banditilla. Moro vaan! :bye:
Sulla on tosi hienon värinen pyörä, oikein hehkui ilta-auringossa :thumbup:
Printable View
Org morotus tänään Porkkalantiellä klo 15-16 välillä.
Tänään noin 19.40 Raision S-Marketin kulmilla pari pyörää, mielestäni ekalta nousi sormi hienosti :bye: Vaalea oli väritys, merkkii en kerenny kattoo...
Olitko se sinä joka juuri ammuit tuosta ikkunan alta mustalla gixxerillä jossa jatkettu takahaarukka? Siinä vilkkaasti liikennöidyllä KADULLA on muuten 40km/h rajoitus, taitaa suizassa olla "hieman" enemmän vauhtia rajoittimella? :rant:
Paljon tuli .org moroja kun ajettiin klo. 15.30-18.00 reittiä: Bemböle-Kehä 3-Karjaa-Virkkala-Siuntio-Lapinkylä-Kauklahti.
Pyörinä punainen ZR-7 ja harmaa Yammun customi.
Musta GSX-R ja valkoinen Busa Auranlaakson ABC:llä tänään kello 19.30 aikoihin, OLITTEKO NE?
Jokuhan se teistä oli. Porlammin suunnalta sitä punapintaista tietä pitkin vastaan n.18:00. Niin monta orggimoroa, yli 10, että pakko olla. Tapahtumaa ennen. O:ssa auto-peräkärry-yhdistelmä kiertoliittymässä eteen vaikka kuinka katsottiin toisiamme silmiin, mitäs muuta kuin annat tietä, pienempi väisti. Myrskylässä taakse vanhemmanpuoleinen GW ja pitkät päällä, juma mitä häikäisi, aattelin jo, että minne menee, onneksi meni Artjärven suuntaan. Kohdattiin sitten se letkanne. Jatkettiin mutkateitä Loviisaan, Porvooseen kaffille ja kotiopäin . Oli kiva ajaa rouvan kanssa kaksi päällä. Just sopivat mutkat kymppi-pari over tikkari. Yksin noilla mutkilla, että ajaminen tuntuukin ajamiselta, nopeus nousee liiaksi, se on tuo kortti silloin köykäinen. Opetus, väistäkää ja luopukaa oikeuksistanne, älkääkä ajako pitkät päällä. Nii, ei mulla muuta. Minähän en mitään tiedä.
Eddit, lisäys.
PVO:oon vanhan kaupungin mukulakivillä bongattiin tuollainen auto.
https://www.google.fi/search?q=fiske...w=1536&bih=762
Kaiketi upein näkemäni auto livenä kautta aikain. Ihmettelin sen etenemistä, kun ääntä ei tullut oikeastaan lainkaan. No selvishän sitten, että sen täytyi olla hybridi.
Mahtaa maksaa maltaita.
Edit2 lisäys. En löytänyt triidiä auto vs. mp, niin tähän. Arvaiskohan tuommosen kanssa heittäytyä kilpasille valolähdössä jos heittäisi haasteen, edes 12Vifferillä.
...joka illalla ajelit cbr:llä itäistä rantakatua turussa pitkät päällä! Huusin sulle liikenne valoissa, olisitko ystävällinen ja ottaisit pitkät pois päältä.!
Tais dr.alban soida iphonestas niin kovaa ettet kuullu, kun jatkoit juntti pitkät päällä ajamista.
Ihan tiedoksi se meinaan häikäsee peilistä ihan helvetisti!!!
Eilen klo 15 kieppeillä Virroilla, minusta katsottuna just liikenneympyrän jälkeen tiellä 66, tuli neljän pyörän letka vastaan, josta viimiseltä (oli ehkä kaks päällä?) herui moro - olitse sie?
Jjjja Kangasalassa puol viiden aikaan, vt12 Lahen suuntaan Lahti-Tre-Orivesi liittymän kohilla tuli vastaan sininen kyykky, jolta olin tulkitsevinani etusormimoron - olitse sie?
Ajelin hopeisella FZ1s:llä kaikkine reissukamoineni :)
Eilen juuri siinä 18:30-19 niin näyttävä ORGI moro uuden Porvoontien ja itäväylän vaihdekohdalla. Ajoit mustaa old-school tyylistä pyörää, oisko jopa ollut musta Ducati? Oma moro oli mitä oli kun ei osannut sormia taas laskea..
Tänään ysitiellä Korpilahden kohdilla sininen kikseri tuli vastaan. Itse olin liikenteess oranssilla kotarilla.
Morot vaihettiin puolin ja toisin tyylillä:grin:
Suzu-ukko bongattu kotipihassaan ilmeisesti pärrää ropailemassa, ajelin ohi kumpaankiin suuntaan :)
Njaa sinä siis siinä kurvasit no :bye:. Eukon mopoon vaihdettiin ketjut ja rattaat.
Olitko se sinä, ketä tulit vastaan tänään noin ennen puolta yhdeksää vastaan Ratapihankadulla, Turussa? Kohti satamaa olit menossa mustalla pyörällä ja minä taasen kohti bussiasemaa mustalla DR:llä..Orggimoroa ainakin tuli, itse kävin sen verran hitaalla etten tajunnu orggimorottaa. :D
Oletko sinä kun kurvaat aika säännöllisesti joka aamu klo 8:00 Pasilassa Haaga-Helian kulmalta mustalla trumpalla, varmaan speed triplellä. Tyylikäs kokonaisuus, mustat kamppeet ja kaikki.
… tate66 kun tulit vastaan littoisissa ohikulkutiellä ~klo16:15.?
Jokunen morotus tuli tänään Jänkhälle meniöiltä.
Ketä sitten lienekin.
Ajeltiin eteläänpäin kohti Rovaniemeä. Mulla sininen XX ja vävy perässä musta F Suzikilla
Tänään tuossa puoli kahdentoista aikoihin Rukalta hieman Kemijärvelle päin olin näkevinäni org-moron. Yritin itsekin sormella morotella. Hopeinen isompi kyykky. Tulin mustalla isolla rosvolla vastaan valkoinen potta päässä.
Moro vaan jos se olit sinä! :)
Olitko se Sinä, joka nousit tänään (perjantaina) klo 15.30 jälkeen Gixxerillä ruskeasannan liittymästä tuusulanväylälle Tuusulaa kohti ja poistuit Korson liittymästä? Itse ajelin nelipyöräisellä perässäsi. Sulla näytti (uudehko?) takarengas olevan hieman liukas siinä kiihdytyskaistalla märällä asvaltilla... :D :p Sait lievän hymyn nousemaan naamalleni paskamaisen iltapäivän piristykseksi, kiitos siitä! :)
Ajellaanhan varovati siellä, ettei pääse vahingossa takanen sutasemaan. :paikallatuulee:
Ken tuli vastaan tänään JULMA ÖLKYN tiellä. Ekaan oli normi räpylä ylhäällä mutta vaihtui orggis moroksi kun ite olin sormi pystyssä:)
Oliko se Marko.fzs joka testas uutta KTM adventuree tänään puoli kuuden jälkeen ravattulan sittarin kohdalla?