Terve vaan. Juuri himasta kaarroin ilta-ajelulle :)
Printable View
Helposti tunnistettava sininen RC46-teipattu VFR bongattu kotilosta tänään klo 20.30 jälkeen kolmostiellä Nurmijärvellä kohti pohjoista... Meinasin heilutella örkkimoroa akkunasta, mutta ajattelin että pelästyt jos ohitettavasta autosta työntyy sormi visiirin eteen :D
Oliko Hirsa itse vai menikö pyörä jo kaupaksi?
aivan näin. JOS olisi ollut vast. tilanne 80 alueella, en kirjoittaisi tätä.
täysjarrutuksessa perse keventy niin paljo, että perä tuli sivulle. paku kääntyi juuri edestä poies, kun vapautin jarrun, ja pyörä oikes perxxxxleesti ravistamalla. ihme, ettei viskannu yli. oli sitten oikeesti senteistä kiinni:paikallatuulee:
vauhtia oli max 60km/h ja se paku tuli sieltä puskan takaa suoraan "silmille"
Ohitin tänään 999:llä Raumalta Turun suuntaan mentäessä komean Monsterin, oliko kukaan täältä?
Takaisin tullessa joku matkapyörä, ehkä XX, tuli vastaan sormi pystyssä.
Kuka morotti mua eilen (27.6) Längelmäen nesteen nurkilla. Siinä viiden jäljestä. Tulin Mustalla Fazulla ja kyprässäki pari hopeaista raitaa! :jippikaijee:
Missä kaikki orgilaiset muuten on? Ajoin tuossa yks päivä puoli suomea poikki (äböyt 650km) ja sain vastaani kokonaiset 1 org moron ja 1 "ehkä" org moron. :(
Eilen Rautalammilta Suolahteen päin ajellessa kaksi selvää morotusta, siinä yhden maissa. Ajoin mustan Diavelin perässä.
Tänään klo 14 huitteilla jokunen kilometri Rantsilasta etelään hopean "hohtoinen" GoldWingi sormi pystyssä ajeli alaspäin. Meillä hopeasininen Fjr kakspäällä. :)
...no se olin minä, Busa&valkonen kypärä. Selekiä moro tuli sieltä :WAZAAP: Ajelin Tannnnpereelta kotiapäin (Jämsään), kello tais olla puoli kuuen huitteilla iltapäivästä?
Liki joka reissulla on joku orgmorotus (tai ainaki tyylinen) nähty, mutta niitä nyt sitten ole tänne kirjannu.
Salapoliisi oli napannut vihreän linjan. Sinäkö istuit kotilon takapenkillä?
Ninja, ei linja.
Mulle ei ole viel valjennu, nyyppä kun olen, että millanen se örkkimoro on. Mutta paljon oli mopoja tänään liikenteessä. Puolentusinaa isoja komeita mopottimia tuli käsi pystyssä puolen kolmen aikaan 10km Kuhmoisten pohjospuolella ja toinen mokoma Körrin suoran pohjospuolella tunti myöhemmin. Että oli hienoo ajella taas.:cruising:
Tänään noin 18:20 vihdintiellä pikkaisen ennen paloheinän liittymää ORG moro mustalta kyykkymieheltä kuka tunnustaa? :thumbup:
Ja hieman ennen kuutta ollessani tankilla kehäkessalla pihaan ajoi 600 CBR (?) ja puikoissa naisihminen joka antoi niin mojovan päänyökkäyksen, että meinasin tankata ohikin :grin:
Itse olin liikkeellä punaisella R1:sellä valko/musta väritys ajokamat päällä.
En pitäisi mahdottomana ajatuksena että "musta" kyykkymies olisi myöskin ollut meikäläinen, kas kun tummansinisellä (keltaisin "tehostein" eli pleksi/vanteet) VFR:llä tuli ajeltua näillä seuduilla juurikin mainittuun aikaan :D Matkalla Brunakärrille...
Toki jos "musta kyykkymies" viittaa ihonväriin niin siinä tapauksessa ei ollut allekirjoittanut :)-
Itse meinasin tulostaa tarrapaperille tuon kädenkuvan ja lyödä auton peiliin kun lähdin lappiin ajelemaan. Tuli niin mahdoton määrä pyöriä vastaan, mutta emäntä toppuutteli, että en alkaisi kättä ikkunasta heiluttelemaan :)
Eilen tuli useampi orgimoro.
Muun muassa Taalintehtaalla Kemiön saarella olimme tiensivussa vähän tuumailemassa reittejä vähän ennen neljää, kun vastaan ajoi musta kyykky. Kukapa tuli ja mihinkä menossa, Kasnäsiin? Me olimme sieltä juuri tulossa.
Vihdin tiellä eli vanhalla Porintiellä Vantaalla tuli joskus ehkäpä hieman kuuden jälkeen vastaan kaksi pyörää, orgimorot molemmilta.
Me olimme liikkeellä vanhalla punaisella Bemarilla, kuski neonkeltaisessa takissa+kypärässä, kyytiläisellä pinkki kypärä+punainen takki.
Tänään puoli kuuden aikoihin selkeä org-moro Korpilahdella mustalta(?) Busalta(?), ajeltiin tyttären kanssa cebarilla kovin punamustat varusteet päällä, olitko se sinä?
Aivan selkeä Orggimoro bongattu 21.30 maissa myös Silakkamäentien alussa Riksusta Ryttylään päin. Keltainen kyykkypyörä ja keltainen kypärä? Kuka? :WAZAAP:
Tänään tasan klo 15:00 oittaan kohdalla tuli pyörä vastaan kaksi päällä ja ainakin toisella huomioliivit :) Komea morotus tuli ja selkeä, itsellä musta zeta ja punatakkinen tarakkaharakka.
Tänään noin kello 05:45, tihkusateessa todella skarppi morotus Koivukylänväylällä Ilolassa. Itse unenpöpperössä sain aikaiseksi vain puolikkaan tervehdyksen aikaan, mutta vastaantulevan heilautus herätti kummasti. Sormi nousi kuin nuorella miehellä ensitreffeillä! Oranssilla pikkuzetalla olin itse. Sinä musta/valkoinen ajotakki päällä, pyörää en hämärässä tunnistanut.
Terve!
:bye: ja Busa se oli mutta vm 2001 mustahoppee (kuva alla, tosin ajoin ehkä vähän hiljempaa...tuo kuva viime torstailta Busaratapäiviltä Kemorasta). Ja varusteet erottu hyvin teillä :thumbup: Ajelin töistä Äänekoskelta kottiin Jämsään.
http://galleria.busanistit.org/d/103...ra25072013.jpg
Kuka morotteli sunnuntaina n. 20 vaille neljä mustan Aprilian päältä Nummenpääntiellä? Itse en jostain syystä tajunnut vastata sormimorolla :dunno:
Jassu bongattu Tammisto kylmällä asemalla just 15 min sitten tankaamassa Audia
Eilen iltasella kahdeksan maissa tuli parit örkkimorot ajellessani Tampereelta Ylöjärvelle päin HD-miehen takana. Ensimmäinen tuli täytenä yllätyksenä Onkiniemen kohdalla kun tie on vielä nelikaistainen. Oikein reippaasti joku candy-kawanvihreällä pyörällä ajava morotteli (epävarma orggimoro mutta jotenkin oli sellainen moimätiedänkukasäoot-tyylinen :D). Toinen oli sitten ihan selkeä, vähän Ylöjärven Shellin jälkeen kolmen pyörän porukassa viimeisenä viininpunaisella pyörällä ajava. Sinäkö se olit, tunnusta?! Itse taisin taas heittää sellaisia "söin liikaa ja nyt väsyttää" -laiskamoroja. :boring: Tammelan Pancho Villassa oli aika tuhdit annokset...
Kenen hieman iäkkäämpi kulkine oli hyytynyt sähkövian(?) takia vanhalle hämeenlinnantielle hyyppärän kohdalle Hyvinkäällä? Kotilon ikkunasta huutelin että tarvitsetko apuja, toivottavasti sait ajettua kotiin..