Lainaa:
(simppamoto @ Maalis. 12 2008,16:23) kirjoitti
Lainaa:
(Inkku @ Maalis. 12 2008,07:39) kirjoitti
Morjens Simppamoto.
Mulla on tuo peilihomma täysin avoin vieläkin, jotenkin rupes v*tuttaan kun mikään (peilien lisäks) ei ottanut onnistuakseen joten hommat on seissy totaalisesti..
Mä yhden kiinnikkeen ostin, mutta se ei ainakaan sinne kytkinkahvan "väliin" mahtunut, tiedä sitte millanen se motoplazan versio olis/käviskö se. Täytyypi zurffailla ja katella.
löytyy motoplazalta sellasia alumiinisia vajaa 10 mm leveitä kiinnikepalikoita joissa snadi "varsi" jonka päässä peilinpaikka 10mm jengoilla.mun fasuun vm 01 ainakin sopi kuin nyrkki öögaan(siis kytkinkahvarungon ja katkaisija pulikan väliin
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif ).ei ollu ko. kaupan sivuilla kuvaa siitä,sattumalta löysin sieltä kun kävin.voin laittaa kuvaa sähköpostilla kun saan otettua,jos käy.mikäs muuten on pieleen mennyt kun noin kyrsii??
Mnoo...
- Kilpiteline (ei enään, melkein redi)
- jammun värikoodi joka on niiin salainen ettei sitä taida tietää edes tehtaan johtajakaan.
- takaiskari ei kuulemma huollettavaa mallia.
- kukaan ei tunnu tietävän saako tarvikkeena "lankarullia" takahaarukkaan ja/tai millasella kiinnityksellä.
- etuakseli oli vedetty vissiin pulttipyssyllä kunnolla kiinne = oli kiva etsiä liikkeistä 19mm kuusiokolo- avainta jolla saa tarpeeks voimaa = meinas koko paska olla tallissa kylellään, mutta aukeshan sentäs.
- mahdollinen laakereiden vaihto (swingi ja linkut)
- ja ne peilihärpättimet.
Eipä ny sinänsä niin "ihmeellisiä" juttuja..jos sitä sitten viikonloppuna jaksais taas.