Onko täälä kukaan enää hengis...
Printable View
Onko täälä kukaan enää hengis...
Kohta 600 kilsaa mittarissa tälle kesälle. Ei se paljoa ole, mutta onpa kuitenkin. Hain maanantaina Oxfordin kahvalämppärit BW:stä ja samalla näin Corpisoturin uuden pyörän, joka oli jo matkalla ovesta ulos?? Hieno laite!!
Mitä kokoontumispaikkaan tulee, niin Purilaisten Kunkkuhan sopisi siihen tarkoitukseen täydellisesti. Minneköhän päin sellainen on tulossa?? Shellin paikalle??
Pääsiäisenä:orgmp:
Joo, maanantaina kävin hakee pois kun ei malttanu odottaa viikonloppuun! :grin:
Oli kyl iso yllätys kun näin laitteen livenä ja toi väritys on kyl paljon hienompi mitä kuvista kattelin. Ja toi koko yllätti kans, mut paino ei... ei paljon pakitella pieneen ylämäkeen. :)
Sellasen huomasin tos pyöräs, että siinä oli tos vasemman sarven alapuolella joku autocom "mokkula". Olisko tos sit valmiudet jollekkin kypäräpuhelinelle? Kun ei myyjäkään tienny juuri mitään mitä tohon pyörään on tehty ja koska. Huolloistakaan ei osannu sanoa että mitä on viimeksi tehty, mutta oli hienosti laitettu lappu missä on huollettu, ketkä on ollu entisiä omistajia ja niiden numerot! ISO PLUS siitä! Tänään täytyy käydä heittää vähän pidempi lenkki kun ei oo paljo vielä kerenny ajaa. Niin ja viimeks on tullu pyörällä ajettua nelisen vuotta sitte!
se nappi tosiaan on autocomin tangentti. En viitsinyt repiä irti kun on niin upeasti asennettu. Otappas sitten varovasti sen kanssa kevätliukkailla. Tahtoo tarjota turpaa ylös 8000 jälkeen vielä kolmosellakin jos pyssytät punarajalle innostuksissas. Voimaa ja vääntöä piisaa , kiitos Vittaniemen Samin ansiokkaan säätämisen. joten avauksissa kannattaa myös säilyttää maltti aluksi. Älä käytä sitä B karttaa ettei se sekoita mitään säätöjä. Aja pelkällä A kartalla. Varmaa ei ole mutta näin on ohjeistettu säätäjän toimesta. Mä katon löydänkö sulle sen takarattaan, saat sen halvalla jos löytyy. Noise killeritkin on mun varastossa vielä... Bodiksen sliparin E-tyyppihyväksyntälappu löytyy laminoituna akun päältä, pidikekumipannan alta.
Ja ajatuksella sitten availlaan myös esim. motarirampeilta sekaan :rant:.
Ne Kotilot nimittäin "peruuttaa 120 lasissa silmille"..... vaikka ovat ajavinaan tuota eteenpäin :blink:
.....olkoon voima kanssasi :respect:
Dodiin pikku lenkki tehty. Täytyy täs heti tunnustaa että kaasu kävi maksimissaan 50% tienoilla. Ei vaan tohtinu vielä koittaa kun tosta edellisestä ajosta on jo nelisen vuotta. Peileistä ei kyllä nähny yhtään mitään, mutta tartteeko sitä nyt taakse kattellakkaan... :;): Hyvä oli kyl ajaa, ainut miinus oli kun lähti risteyksestä tai tuli hitaasti risteykseen ja ajatteli kääntyä nopeesti niin toi paino yllätti vähän. Sekin on tottumus kysymys. Mut normi ajossa ja syheröisellä tiellä niin pyörä käänty kun ajatus!!:thumbup: Sen kyllä huomasin isommalla tiellä että nehän tulee perse edellä vastaan! :thumbsup:
Tota B-nappia en tuu kyl käyttämään ja hyvä tietää että ei kannata edes käyttää. Mitenkäs toi autocom liitetään puhelimeen vai pitääkö siihen ostaa vielä joku "osa"? Tohon oli vaihdettu viime vuonna ketjut ja rattaat, mut pidetään korvan takana. Niin, tosta scorpion hälystä sen verran että olisko jollain jotain suomen kielistä ohjetta miten toi toimii... toki siihen tuli enkku ohjeet mut olis kiva tietää oikeesti mitä ne tarkottaa...:grin:
On se kyl kiva ajella ja kaydä tankilla kun tota pyörää kattoo "muutama" muukin kun minä!:thumbup: Toki täälä Etelä-Pohjanmaalla ei hirveesti tälläsiä pyöriä oo. Kypärän ajattelin jollain maalauttaa kun tuli ostettua gixxerin aikoihin arain sini/valkonen kypärä. Kypärähän maalataan pyörän väriseksi ja siihen jotain samuraihin liittyvää! :rakastunut: Jotakin muutakin sanottavaa oli, mut nyt ei just muista.
Edit: Ai niin, noista "mopon" äänistä... AIVAN JÄRKYTTÄVÄN HIENOT SÄVELET ja varsinkin kun ajaa "hiljaa" ja sit ne häviää kun ajaa matka ajoa. Ajattelin että jousimurisssa on matalat ja hienot äänet, mut onneks olin VÄÄRÄS!!:jippikaijee:
Ok, kiitos tiedosta. Täytyypä kysästä. :)
Edit: Jos et tarvii niitä killereitä niin pistä viestiä että millä hinnalla niistä luovut? Ajattelin vaan ihan varuuksi näin tulevaisuuden kannalta!
Eipä taida scorpioon olla suomenkielisiä ohjeita missään,
omanikin tilasin ameriikasta
Kyllä siihen varmasti tottuu mut pidetään se järki päässä kun ajellaan pitkästä aikaa! Parempi ajella ensin varovasti että ei tartte kesää viettää sairaalassa!
Mistäs porukka on tilannu geeli penkkiä? Löysin yhen paikan mut ei toimita tänne Suomeen.
Hienot luvut tosi pienillä modauksilla!!
Oliko paljon säädettävää, siis kauanko meni aikaa? Entä mihin hintaan homma hoidettiin, jos saa kysyä. Olen itsekin miettinyt käydä säädättämässä sliparit kohdilleen.
Niin ja airbox modinkin voi tehdä sadalla eri tavalla? Olen nähnyt kuvia koko lailla "avarista" versioista. Mikähän niistä lienee fiksuin??
Niin ja onnittelut uudesta pyörästä:WAZAAP:
Jaa sekä on Samurai saanut uuden kodin ,
Onnea , mielestäni ehdottomasti suomen hienoin b-ling
No onhan sekä mun tekemä :)
Hyvää kesää hienolla mopolla
Juu, Samurai muutti Seinäjoelle! :orgmp2:
Jokohan joku olisi selvittänyt mistä vaihdenäytön takeltellu johtuu, itselläni vaihdenäyttö ei näytä vapaata (N)/(0) ollenkaan, paitsi heti sitten kun laitan pyörän jalan alas.
Jos jaksat selailla ketjua taaksepäin, sieltähän se linkkikin ongelmaan löytyy.
Vinkkinä " pienestä porukat on pyörää vaihtanut".
On tuo omassakin (odotusarvon mukaisesti) alkanut takeltelemaan, mutta kun ei moisiin
näyttöhömpötyksiin ole koskaan totuttautunut, ihan yksi lysti näyttääkö vaiko eikö.
On kyllä toisaalta ihan selviö, että jos moiseen fasiliteettiin on tottunut.... ei kiva kun pykii:sad:.
Ei ollu lambda pois pelistä.
Kaverilla oli ihan sama juttu ku putket teki avarammiksi alko käydä liian rikkaalla.
En tiedä tosta lambdan toiminnasta yhtään mitään mut kuinka paljon se pystyy itse muuttaan arvoja
vai alkaako saamaan jotain väärää tietoa kun putket alkaa virtaamaan paremmin?