Varmasti olit! :D On niinko ihan mahdoton erehtyä :jpstyle: Kaksoisolentoa pukkaa!
Printable View
Varmasti olit! :D On niinko ihan mahdoton erehtyä :jpstyle: Kaksoisolentoa pukkaa!
Parit örkkimorot bongattu tänään iltapäivällä Hanko-Hyvinkää tiellä...minä kuuden letkassa kolmanneksi vimosena, osalla letkalaisista oli huomioliivit ja yhdellä neonkeltainen kypärä...juuri tämän kypärän takana ajoin! Sininen Ässä jalkojen välissä, vaal.pun ajotakki, kammotusbyysat ja punavalkoinen kypärä klitterillä varustettana, tietysti :)-
No prkl. Kävipäs hyvä tuuri... itse vedin lievää ylinopeutta noilla kohdilla n.16:40 aikaan Sälinkään enkä huomannut yleisöä siinä ladon nurkilla... en tosin katsellut kovin tarkasti...
Ja ainiin. Neljän aikoihin Hyvinkäällä, Jokelantiellä (oisko ollut siinä heti Hangonväylän alituksen jälkeen) tuli pari pari pyörää vastaan Hyvinkään suunnasta. Ainakin etummaiselta (kyykky?) nousi sormi - pahoittelut tuntomerkkien puutteesta, teidän perässä tuli letkassa miekkataksi jonka huomasin about samaan aikaan kun tajusin että pitäisi morottaa :) Ja siinä taisi vaihtua nopeusrajoituskin just sopivasti kuuteenkymppiin joten oli hieman liikaa dataa pureskeltavaksi mun putkiaivoille.
Sörnäisten rantatiellä tulin eilen n. kuuden aikaan Suvilahden suunnalta, niin sormimoron heitin jollekin johon vastattiin samalla. Kaksi päällä mustalla möröllä meillä.
Useampiakin sormimoroja eilen reitillä pori (12:00) - rauma - pyhäranta - uusikaupunki - laitila - eura - harjavalta - pori (19:00)
Valkonen yamaha XJ6 kaksipäällä. Osan matkasta hyvänä tuntomerkkinä oli salen muovikassi "lokasuojana" kun märkä tie alko kastelemaan mamman takapuolta :D
Niinpä olikkonää
Perjantaina 12.7. Pälkäneeltä n.10km Lahden suuntaan. klo 17-18:30
Olisiko ollut punainen tupla X.
Minä tälläkertaa mustalla varaeerolla liikkeellä kakspäällä.
Ja muutama muukin morotus matkalla Anjala-Vantaa-Turku-Tampere-Lahti-Anjala
Kenen kanssa heristeltiin sormea Laajasalontiellä tänään puoliltapäivin oikein urakalla. Kävin kaupassa ruokiksella ja morotettiin mennen tullen? Pikkusen nauratti kypärän sisällä :D
Se olin minääää!!! :jippikaijee:
Elämäni ekat ORG-morot (lauantain Bike Pokeria ei lasketa) ja vielä noin hiton tyylikkäästi :D
Itteeki hymyilytti pitkään sen tokan moron jälkeen, ku katoin et säkin tajusit vastaan tulevan saman pyörän ja vaihdoit suorastaan asentoa morottaakses... :polonen:
Mahtoko raisiossa raisionkaarel vastaan tuleva punane portteri näyttää orqimoroo vai huito iha muita? :D tulin ite punasel gikseril
Kukas ajeli ajeli vastaan tänään noin kello 16:15 sivulaukullisella customilla pari kilometriä Laukaan Kuusaankoskelta Suolahden suuntaan? Sormimorot vaihdettiin, olikin ainoat koko tämän päivän ajoreissulla.
Olikohan Oma Aika Degerbyssä?
Sori valistakaa mua vähän. Minkälainen on orgmoro ? Lapanen nousee tien päällä mut millasilla variaatioilla ?
http://farm9.staticflickr.com/8414/8...2525b41056.jpg
Tällä variaatiolla. :)
Elikkä Etusormi pystyssä.
Kuka mitä häh!?
Olitko se sinä, kuka tuli Vantaan Bauhaussin valoissa Helsinge Skolanin suuntaan tänään maanantaina noin 16.15 tjsp.
Kaipa mä jonkinmoisen Orggimoron osasin heilauttaa sinulle takaisin.
Samanlainen iso musta Zetori sinulla.
Sulla on hiano pyärä!
-Hessu-
Tänään puoli kahdeksan maissa illalla Kuopion petosella tuli sormimoro vastaan, teitä taisi olla kaksi prätkää ssinä. Tietyömaan kohdalla kohdattiin, en hoksannut pyörää katsoa kun piti siinä työmaalla ajamiseen keskittyä niin kovasti. Itse ajelin mustalla Z:lla teitä vastaan :jpstyle:
Maanantai-iltana Ylöjärvi-Kuru-Murole-Tampere välillä tuli muutamat etusormet bongattua. Näyttävämmin "tuulen suuntaa tunnusteli" joku mustan nakupyöränsä päällä(CBF, GSF ?) Kurun keskustan tuntumassa n. 20:40. Oltiin kahden Jammun voimin liikenteessä, Sininen Fasu ja hopeinen ukkos-kissa
Ajelin Kurun keskustan tuntumassa eilen illalla about tuohon aikaan, muistan siellä jotain huitoneeni ja pyörä on musta FZ6-S, joten saattoipa olla hyvinkin meikäläinen kyseessä. Lenkki kulki Ylöjärvi-Tampere-Teisko-Murole-Kuru-Ylöjärvi, eli vähän niinkuin teidän lenkki toisinpäin. Terve vaan! ;)
Äsken kotiuduttu Vuosaaren kautta Saksa-Itävalta-Italia-Sveitsi-Itävalta-Saksa-Ranska-Saksa -turneelta. Laivamatkoja lukuunottamatta suomalaisia moottoripyöräilijöitä nähtiin vain Zell am Seessä. Kiitokset mukavasta laivaseurasta etenkin Imatran suuntaan. Ai niin, Grossglocknerin eteläportilla polizei pysäytti kaikki mopot, en tiedä tsekkasiko takaapäässä renkaiden kuntoa vai rekkareita. Moni mopo oli kuitenkin jätetty sivuun.
Tänään ennen kolmea kaksi orggimoroa.
Eka Tuusulanväylällä. Olisiko ollut oikein tyylipuhdas moro jopa. Olit menossa Tuusulaan päin hieman kehä I:sen jälkeen. Olin vähän unessa, mutta olisiko ollut joku tumman värinen matkaenska ja alumiiniset sivulaatikot. Kuski myös tummissa.
Toinen Pitäjänmäessä. Liikenneympyrän jälkeen olit menossa Vihdintielle päin. Tumman värinen iso kyykky isolla takaboksilla. Kuskilla myös tummat kamat. Komea moro.
Moro vaan kummallekkin:bye:
Kyllä vain oli, olimme tekemässä paluuta tältä reissulta: http://www.vanhamoto.net/2013/07/pik...off-topic.html
Tällä variaatiolla. :)
Elikkä Etusormi pystyssä.[/QUOTE]
Kiitti Pitkiss infosta. Täytyy näköjään vaihtaa sormea :)-
Moikkaillaan !
olin pongaavinani korpin ja kottaraisen eilen puolenpäivän nurkilla 110tiellä hiukan ennen Saloa menossa kohti Heltsinkiä...
kovin olivat tänä kesänä hiljaisia:grin: