Lainaa:
(Dex1 @ Touko. 09 2008,02:30) kirjoitti
Ihan oikeasti nyt aikuset ihmiset... Ei VOI kenenkään talous kaatua muutamien kymppien renkaanvaihtoon, vai vaihdatteko niitä renkaita kerran päivässä? Vai työpaikkana joku mansikkamaa ja päiväpalkka 5e?
Ei talous kaadu, mutta ajot loppuu kun kankaat paistaa esim. illalla, viikonloppuna tai radalla.
Minä olen vaihtanut kuukauden sisään jo kolme kertaa renkaat yhteen pyörään. Ensin ratakumien tilalle katukumit ja sen jälkeen ratakumit takaisin ratapäivää varten. Tämän jälkeen loppuun ajetuille uudet ratakumit kaveriksi.
On vain helpompaa ja nopeampaa vaihtaa itse kun lähteä jonottelemaan/sopimaan aikoja liikkeisiin. Tietysti, jos ei osaa tehdä mitään itse, niin saattaa tuntua vaikealta monikin asia.
Toiset jonottaa skraka kaulassa kun rasva-apina ryöstää porvaria (porvarin edes tajuamatta) ja toiset taas heittää skrakan naulaan ja toteuttaa itse.
Itse vihaan jonottamista ja odottamista. Se on hukkaan heitettyä aikaa. Varsinkin sellaisessa hommassa, jonka pystyy tekemään itsekin.
Rahaa tulee lisää loputtomiin, mutta aikaa ei saa edes rahalla kovin paljoa lisää. Aikaa kun on yleensä vielä sitä vähemmän mitä enemmän on rahaa.