Re: Alastaro 14.7 - 15.7.2018 (la-su)
Lainaa:
kawsu kirjoitti
Nopeasti katsottuna samat vinkit kuin aina ennenkin: vielä paremmin radan leveys käyttöön ja pidä kaasu kiinni kunnes saat kanttarin kiinni (eturenkaalla) ennenkuin menet kaasulle. Etenkin tonnisella tuo jälkimmäinen korostuu.
Edit: nyt kun katsoin uudestaan, niin missaat usein kanttarin/apeksin ja menet liian myöhään kaasulle.
Lainaa:
scuuba kirjoitti
Ja apeksi pitää olla oikeessa paikassa, eli vaikka saa sen kanttareen kiinni, niin kaasuun ei saa koskea, jos nokka ei osota oikeeseen suuntaan (eli liian aikainen apeksi; mutkaan valuttelun tai liian aikaisen tai liian nopean taiton takia).
Päin vastoin menee liian aikaisin kaasulle, mutkasta "suoraan" läpi ja linja menee leveeks, mopo kääntyy ulkokanttareella, ja vasta sit pääsee avaamaan kaasun.
Niijuu oot aivan oikeassa. Mä en osaa kuunnella tonnarin kierroksia. Itellä kun vinkuu koko ajan yli 10k rpm [emoji23]
Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla
Lainaa:
kawsu kirjoitti
Suuret kiitokset vinkeistä[emoji4]
Olisko jollain pistää oikein ajettua kierrosta?[emoji848]
Tajuaa pirun paljon paremmin omat mokat, kun näkee erot ajossa[emoji28] Ei taaskaan sattunut vetoapuja, niin omia linjoja tuli vedeltyä:(
Racechrono dataa olis ja kiva nähdä[emoji848]
Eikai tän foorumin väestä kukaan 'oikein' alastaroa aja. Aina on vaan helpompaa neuvoa muita kuin tehdä itse samoin [emoji6]
Itellä on R6lla ajettu 1:22,4 kierros chronossa, mutta videota ei ole. Voin laittaa sen jossain välissä sulle jahka reissusta kotiudun. Siitä ainakin näkee miten saman kierrosajan saa vähemmällä teholla.
Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla