:thumbup:
No laitetaan sut punnitushommiin
Printable View
:bye: paas ny joku nakki sit mullekki. Lauantaina käytössä kunhan ei mielellään ihan ekana aamusta eikä viimesenä illasta.
Noista ajokoulutuksista:
Tarvitseeko niihin osallistuakseen olla örkki?
Koulutukset arvatenkin järjestetään käyttäen ensimmäistä kotimaista?
Yks Latvialainen kaveri saattaa ehkä olla tulossa paikan päälle ja kyselee onko mikään ajokoulutus lontoon murteella kun ei tuo härmä oikeen taitu...
Tapahtuma on kaikille avoin, eikä osallistuminen vaadi jäsenyyttä.
Tuohon kieliasiaan vielä odottelen vastausta... varmaan parhaan vastauksen saisi kysymällä Bandit-r:ltä suoraan?
Toinen juttu mitä mietin tuossa oli että onko koskaan ollut harkinnassa/toteutuksessa järjestää näiden kesäpäivien yhteyteen swäppi/rompetori? Ja jos, niin mihin kaatui? Omasta mielestä olis omiaan tälläseen tapahtumaan.
Moi,
Kielitaitoisia kouluttajia on yleensä aina ratapäivällä mukana.
Kesäpäivällä ei ole vielä kaikki ilmoittautuneet kouluttamaan mutta kai sinne yksi lontoota puhuva eksyy.
Rompetori/ prätkänäyttely kaatuu puuhamiehen uupumiseen, jokaisella nykyisellä puuhamiehellä on jo omaalueensa jota koittaa parhaansa mukaan hoitaa.
Delegointi on ollut puutteellista ja rompetori jos kerkee joku viel organisoimaan niin ainakin kiitosta on samassa siitä palkaksi.
Muistaahan viel kaikki että Goofy S lupasi täyttä auringon paistetta tänä vuonna Räyskälään joten muistaakaa otta hattu mukaan tai ainakin aurinkorasvaa
Tuo saattaisi olla hyvä ja toteutuskelpoinen idea.
Millä keinoin saisi porukan innostumaan niin että roinaa olisi riittävästi tarjolla...
Mutta kuten Pändiitti yllä mainitsee kyse on enimmäkseen resursseista.
Kuka ehtisi ottaa hoitaakseen?
Jos haluat niin ota tuosta vetovastuu.
Heh, tänä vuonna on sinänsä saavutus päästä yleensäkään paikalle mutten pitäisi täysin mahdottomana joskus hämärässä tulevaisuudessa vaikka ottaisinkin.
Hyvä homma tuo enkkujuttu, välitän viestin että jyrkkä ehkä :thumbup:
Oma rivijäsenen kanta tähän swäppi-ideaan: Kesäpäivien pääasiallinen tarkoitus on kerätä yhteen yhdistyksen motoristeja harrastamaan moottoripyöräilyä ja viettämään aikaa yhdessä. Rompetavaroiden rahtaus paikalle ei käytännössä sovellu moottoripyörän kanssa liikkeellä olevalle ja edellyttäisi paikanpäälle tulemisen autolla. Tämä taas mielestäni romuttaa koko kesäpäivien syvimmän idean ja vie tapahtumaa liiaksi kirpputorin suuntaan. Eli puhdas logistinen ongelma mielestäni.
Ajatus itse taas on siinä määrin hyvä että sen toteutus erillisenä tapahtumana voisi olla hyvinkin hauska ja mielenkiintoinen.
Samaa mietin itsekin mutta ajattelin että jotkut tulee kuitenkin paikalle pakuilla tms mutta toisaalta se ostettu vanne tms voi olla haastava saada sen oman mopetin ritsillä sitten kotio. Ja tietty siinä myyntipöydällä tarttee jonkun päivystää...
Miksei tietty tällänen swäppi voitais järjestää vaikka talvella, sillonhan se rakentelukin pääsäntöisesti tapahtuu, jostain vaan tarttis sit sisätilat keksiä.
Mut pannaas hei hupun alle hautumaan tämä erillisenä ajatuksena.
Haluan riidellä :D
Mä vihaan krääsää, joten ei rompetoria tai muitakaan rättitelttoja, poislukien Orgin rätit. Ebay & esim. Orgin myyntipalsta toimivat tarpeeksi hyvin. Tää on mun typerä mielipide.
Tietty, ainahan voi ilmoittaa, että on tuomassa tuonne peräkärryllisen sitä ja tätä, ja katsoa, että mitä syntyy. Tällainen lähestyminen toiminee.
Toi Räyskälä tuntuu muuten aika nappivalinnalta paikan suhteen. Pystyy ajeleen, saunoon, uimaan ja dokaan, sekä kertomaan kaskuja.
Delvac mainoksia, vanhoja tyttökalentereita, käytettyjä öljysuodattimia ja vähän vain rikkinäisiä osia.
Kyllähän noita nyt joka jampalla pitää tallilta löytyä.
No hiukan vakavammin...
Ajatusta on ollut myös Drive In moottoripyöränäyttelystä tai ihan vain tuo myyntiprätkäsi näytille tapahtumasta tuohon oheen.
Ainahan joku suutuspäissään voi ostaa Hayabusan jolla varmasti sais alitettua sen 10s stripillä :)-
Mä olen koulutusrastilla. Ja Lontoo taittuu kohtuullisesti.
On hyvin todennäköistä että tulppia saa kesäpäivillä. Maksu voi suorittaa myäs kortilla
Itsekin olin kahden vaiheilla viime kesänä noiden tulppien suhteen. Nyt kun vuoden on niitä käyttänyt niin ei tulisi pieneen mieleenkään ostaa jotain muita tulppia. On noi vaan niin loistavat. :thumbup:
Kaikille, jotka edes harkitsevat, niin laittakaa nyt ihmeessä päivä kalenteriin ja foorumille ilmoitus, että olette hankkimassa nuo. Saadaan kauppias paikalle ja ihmisille kuulot suojattua. :jippikaijee:
Kuin valtiosalaisuutta olemme varjelleet erästä Kesäpäivän ohjelmanumeroa, mutta nyt on aika raottaa salaisuuksien verhoa, tissejä ja Delvacia unohtamatta.
Käy väijymässä video järjestön Facesivulta ja tiedät enemmän.
http://www.facebook.com/Motorgry/
Saa tykätä, saa jakaa.