(San @ Elo. 21 2010,13:52) kirjoitti
Christian Granlund hyvä, joka väität että olen varastanut sun moottoripyörän.. Oletkohan nyt vähän väritellyt asioita täällä oman makusi mukaan, ollaan kuitenkin sun kanssa pidetty ihan jatkuvasti yhteyttä. Ensinnäkin, tein joo tyhmästi kun soitin sulle ylipäätään väärällä nimellä. Mutta minä katsos, niinkuin olen kertonu, en ole koskaan koskenut minkään ajoneuvon rattiin , lukuunottamatta polkupyörää. joten itse en tästä sun ajoneuvostas oo ollut millää tavalla kiinnostunut missään vaiheessa.. Silloin tuli soitettua sulle ihan vain tiedustellakseni asiasta, mutta sitten tämä tyyppi joka pyörän tuli loppujen lopuksi vuokraamaan, kiinnostui asiasta ja halusi sen sulta vuokrata. Se nyt oli lähinnä hauska hetkellinen päähänpisto soittaa sulle ja esitellä itseni muulla nimellä, kun tosiaan piti ihan vain kysyä sulta asiasta, ei ollut varmaa vuokrataanko kulkuneuvo sulta, ei tulla mukaan paikanpäälle, eikä todellakaan ollu tiedossa sillon , että prätkää ei palauteta silloin kun pitää. Sitten jälkikäteen olisi se ollut aika erikoista esitelläkin itsensä eri nimellä kuin puhelimessa, kun kuitenkin lupauduin tulla tyypin mukaan sitä hakemaan, tyhmänä..
Tulin sitten mukaan teidän kotona käymään, tyyppi antoi sulle rahat, näytti sulle henkilötietonsa (IHAN OIKEAT) ja kehoitti ottamaan ylös ym..mutta sua ei niin kiinnostanut tehdä.. sanoit itse että ei ole niin justiinsa.. palautuspäivän ajankaan suhteen asia ei ollut "niin justiinsa" , "kunhan joskus siinä puolenpäivän paikkeilla" , niin sinä sanoit.. Tilanne jonka sulle selitin, jota en nyt tässä jaksa alkaa päivittelemään TAAS, venytti palautusaikaa hieman, mutta heti kun sain puhelinsoiton noin klo 15.00 niin sulle soitettiin samantien, ja sanottiin että pyörää lähdetään tuomaan heti kun mahdollista ja pahoiteltiin suuresti mahdollista haittaa mitä on aiheutunut ym, ja sä sanoit vaan että "hienoa, ei mitään, kaikki hyvin jne, hymiötä hymiön perään". sitten menikin klo eteenpäin senverran että alkoi olemaan jo 7 paikkeilla, pidettiin kuitenkin yhteyttä koko ajan sun kanssa, ja minä kuljettajan kanssa.
Noin klo 22 aikaan sulta tuli viesti,
että haluat nukkumaan päästä, meneekö kauan. Minä en tosiaan tiennyt , kauanko menee kun noin paljon aikaa näytti jo ollut kulunut, että sanoin sulle kohteliaasti, että tehdäänkö sitten näin: Mene ihan rauhassa nukkumaan ja saat pyöräsi aamulla heti kun sulle sopii. vastasit: "ok , hieno homma, käykö klo 10", sanoin että joo tehdään niin, ja toivotettiin hyvät yöt, ja pahoittelin asiaa vielä, sanoit: "ei mitään, kaikki hienosti". Sen jälkeen kerroin kuskille, että kuski voi rauhassa myös mennä nukkumaan, lopettaa stressaamisen , pyörän voikin viedä aamulla, kun kello on jo paljon.
yhtäkkiä sä soittelekint parin tunnin päästä keskellä yötä kännissä kuin käki ja haukut ja syyttelet, huudat ja meuhkaan, *ihan ihme tekstiä, valitat sitä kun prätkää ei näy vieläkään vaikka siihen mennessä kaikki oli hienosti ja ok ja itse ehdotit että se tuodaan aamulla klo 10?!!? ilmoitat vielä tehneesi rikosilmoituksen pyörästä klo 14 päivällä, kun ei ollut kuulunut?! kuski kuunteli puhelun vieressä, ei ollut tyytyväisen oloinen tilanteeseen ainakaan. ja sen jälkeen en ole hänestä itsekään kuullut.
EN OLE sulle sanonut että en liity asiaan mitenkään, valitettavasti nyt näytän liittyvän, sehän on selvää. VAAN olen sanonut, että en valitettavasti moottoripyörästäsi tiedä tällä hetkellä yhtään sen enempää kun sinäkään.
enkä ole sanonut, että mainosta vaan nimeäni ihan missä haluat, vaan sanoin että MAINOSTITPA sitten niemeäni tai tätä asiaa ihan missä tahansa, niin mä en silti asiasta tiedä yhtään sen enempää tällä hetkellä.
vaikka kuinka jankutat mulle samoja asioita tai mä sulle, tai tästä väitellään , niin harmi kyllä se ei nyt vaan hyödytä mitään eikä tämä asia sillä etene. TIEDÄN että voisin kertoa sulle tyypin nimen ym mutta ihan omasta periaattestani mä en sitä aio nimeä sanoa. tyyppi näytti sulle ajokorttiaan ja pyysi ottamaan ylös, se olisi kannattanut tehdä niin tietäisit todennäköisesti missä pyöräsi tällä hetkellä on. Uskon ja toivon ja tiedänkin, että tämä henkilö tulee järkiinsä ja ottaa itse vielä yhteyttä,melko varma olen siitä. Ja toisekseen, mulla on kyllä edelleen ihan täysin sama numero käytössä,mistä ollaan sun kanssa lähetelty viestejä ja soiteltu.. ole hyvä käske ystäväsi poliisin soitella vaan siihen. ja ihan rohkeasti soita vaan itsekin jos asiaa on. Se oli kyllä yhdessä vaiheessa kiinni muutaman päivän kun tuli oltua mökillä tuolla vähän kauempana, mutta kyllä se ihan toimiva liittymä on tähän mennessä ollut.