(SMRacing @ Syys. 26 2008,16:57) kirjoitti
Sielläkin lentokentällä se on niin paljon kuskista kiinni mitä se menee. Jotkut ajaa busalla 270 ja toiset 750R:llä 280. Kuitenkaan 0-200km/h kiihtyvyyksiä jos on katsominen, niin vain hyvin harva kilosportti päihittää 750R:n siinä, niitä ei ole kuin muutama kappale, muut tulevat perästä. Kun 2000 vuosimallin 750R esiteltiin, monet eivät uskoneet suorituskykyyn. Sitten kun radalla ja kiihdytysradalla taakse jäivät kaikki: R1,9R,Fireblade, Ducati 996SPS jne. niin ei paljon valittamista ollut. *Jos 0-200km/h taittuu 8,1 sekuntiin, ja todellinen huippunopeus 278(kummatkin Motorradin mittaamia), niin aika harva isoine egoinenkaan pystyy luonnehtimaan laiskaksi. Ja tuota samaa rataahan 750R on jatkanut, voittanut masterbiken useammin kuin mikään muu pyörämalli, kertonee jotain. Itse olen kalajoen 1,3km kiitotiellä ajanut *280mittariin kiihdytysmatka korkeintaan kilometri. *Ja vie kyllä joka vaihetta rajottimeen hyvinkin tiheään tahtiin, ja huippunopeuden(+300 lasiin, joissa ei mittari lopu 299) kiihdyttämiseen ei vielä pitkää almanakkaa tarvita. Jollain vissiin "hieman" vääristynyt käsitys pyörästä. Niin velipojalla sattuu olemaan Aprilia RSV 1000R factory, sillä ei ole jakoja 750R:lle. Olen myös ajanut tuota, omistanut Zx6R:n yms, mutta eniten olen 750 gsxr:stä pitänyt. Tehot helpommin käytettävissä kuin kilosessa, max. suorituskyky sama(jopa parempi, mallista riippuen). Ja jos 1000 gsx-r kiihtyy siihen kahteensataan 0,5sekkaa nopeammin , niin ehkä 1/10 kaduntallaajista pystyy vetämään nopeampaa sillä kuin 750:lla. Päinvastoin. Ja jos todellinen huippunopeus on 1000:ssa vastaavassa 10km/h kovempi, niin ei itseäni ainakaan haittaa. Näillä kun ei niitä suolaaavikoita ja huippunopeuksia niin haeta. Ja edelliseen viestiin viitaten, ei tonninen sportti keuli joka vaihteella, 1 ja 2 puhdas power wheelie mahdollista, ei kyllä kaikilla sekään. Riippuu painojakaumasta, välityksistä ja akselivälistä. Onneksi suorituskykyä ei mitata keulimalla.*Tuolla 750R:lläkin kiihdyttäminen eturengas maassa tarpeeksi hankalaa. Ehkä hehkutin, ehkä en, mutta mitä väliä sen, kun faktaahan se on. Tietenkin jos persdyno tarvitsee vaan mahdollisimman paljon hevosia, niin suosittelen turbovehjettä. Sitten niiden välittäminen tiehen ja kiihdyttäminen onkin eri juttu, siinä merkkaa moni muukin asia kuin teho.
Omasta mitattu 103,8kW, ja papereissa 22kW.