Lainaa:
(ttv @ Touko. 09 2006,22:07) kirjoitti
Oliko penkki sama? tai onko siinä jotain muutettu, mutta takarengas tehoina nykisin(tällä viikolla) siitä irtoaa 150hp vakio gixereillä... jossei sitten ihan puhtaasti valehdellut päin naamaa...
Harmi kun omaa pyörää ei voinut vakiona ajaa penkissä, ei tarvis ihan säätäjän kuulopuheisiin luottaa... No pari muuta dynoa löytyy oulusta, jos jommassa kummassa kävis kesän aikana katsoon että mitä ne sanoo...
Samapa se, riittää jokatapauksessa jo vakio gixerin tehotkin minun käyttöön, edellisellä pyörällä(z750) en saanut keulaa kaasulla ylös edes ykkösellä, nyt se onnistuu 3:lla...
Quickshifteri on ihan "must have", ihan törkee lelu, tulee lähinnä formulat mieleen äänistä kun vaihtaa vaihdetta, lisäksi jos sattuu keula oleen ilmassa, niin näppärä vaan lyödä vaihetta silmiin ja unohtaa kaasun vähentäminen... Ihan muutama kymmenen kilometrin ajamisella tuntuu kyllä rahan arvoselta(siis shifteri aktivoitiin tänään, vaikka kiinni ollut jo yli kuukauden), vaikka ei ratoja tule jokapäivä kierrettyäkään... pikkusen pitää muistaa käyttää voimaa vaitamisessa enemmän ku kytkimen kanssa, eli reilu liike jalla, ainakin 1:lta 2:lle, ettei jää vapaalle...
Quickshiftereiden ostoon kaikki vaan jolta jo PC3 löytyy, miinuksena vaan se että Ignition modulen joutuu sijoittaa ja se nostaa setin hintaa... mutta itseä ei ainakaan kaduta tippaakaan...
WP:n ohjaus iskarinkin ruuvaillin myös kiinni tänään, sekään ostos ei kyllä kaduta, 20wt öljyillä oleva vakio iskari ei vaan meikäläisellä uponnu, jotenki liian jäykkä, ja vakio öljyillä on ihan liian löysä...
Aika samanlaiset setit meillä on *
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif Mulla on kans tuo Shifteri ja WP:n ohjausiskari muiden kilkkeiden lisäksi. Vakio ohjausiskari oli tosiaan melko turha kapistus. Täytyypä laittaa tuo shifteri kiinni!
No siitä en tietysti ole varma, oliko penkki sama tai samoissa säädöissä, mutta tosiaan yleensä näillä kamoilla saadaan se noin +15hp (+/- muutama heppa tietenkin).
gikseri:
Ignition modulen joutuu luultavasti pistämään K5:een sen takia, että siinä on tuplainjektorit. Veikkaan, että PC ohjaa vaan niitä toisia(?). Elikäs bensan katkominen ei riitä, ja PC:hän ei pysty ilman ignition modulea sytkää katkomaan. On se mun mielestä muutenkin parempi katkoa sytkää kuin soppaa.
MJP:n penkkisoftassa tuo vääntö on usein aika paljon kovempi kuin muissa.. Jostain syystä.. Reinikaisella käydessäni olen huomannut saman, siellä tulee ainakin 5Nm enemmän kuin tuli vaikkapa Viaberissa, vaikka tehot olikin lähellä toisiaan.
Se vääntökuoppa oli 3500rpm ja näkyy se tuossa ehkä hiukan? Sytkämoduulilla sitä saa melko varmasti kyllä lievennettyä.