(moiska @ Marras. 08 2004,12:29) kirjoitti
Terve vaan. Itse hankin Magellan meridian colorin tossa syyskuussa , Direct route Europen lokakuussa ja olen vähän pettynyt laitteen/karttojen markkinointiin. Missään ei mainita rajoituksia jotka niihin liittyvät. SD-muistikortille ei voi ladata isompaa aluetta kuin 64Mb, useita alueita kylläkin(jos vaan tietää miten) jos vaan on iso muistikortti käytössä. Tai niinkuin maahantuoja ehdotti, että ota repullinen 64- kortteja matkaan ja vaihtele niitä. 64Mb ei ole iso palanen esim. Saksaa. Eikä siinä Direct route Europessa ole tosiaan Suomesta kuin HKI-TRE-TKU alue(menee alle 64M). Esim. juuri kotikatuni HGI:ssä ei ole kartalla ollenkaan, enkä kertaakaan ole viitsinyt ajaa laitteen reitityksen mukaisesti koska se on neuvonut niin ihme reittejä, perille kyllä olisi toki vienyt. Samoin Portugalissa käydessäni puuttui isoja teitä kokonaan maaseudulta.
Automaattinen uudelleen reititys olisi hyvä.
Direct route Europea varten tosiaan täytyi päivittää laitteen ohjelmisto, se onnistui, mutta senjälkeen on kestänyt laitteen herääminen 1-10min. Alustanutkin olen vehkeen useasti.
No ehkä nämä on osittain käyttäjän hölmöyden piikkiin pantavia asioita ja toivotaan että vehkeestä olisi joskus oikeesti jotain hyötyäkin.
Mahtuuko Mapsend of Finland?? yhdelle 64Mb SD-kortille, olisi käyttöä ?