Lainaa:
(morgoth2 @ Heinä. 14 2010,19:06) kirjoitti
Käytin pyörän huollossa ensimmäistä ja viimeistä kertaa kyseisessä kioskissa.
Pyörä ei ollut kunnossa kun menin sitä hakemaan, palvelu oli lisäksi tökeröä (ei kiinnosta kuunnella vittuilua kun on tullut hakemaan pyörää 200 km päästä eikä sitä saakkaan...)
Lisäksi huolto oli huumeitten hinnoissa. (Mikäli haluatte tukea omistajan Nitro harrastusta niin suosittelen paikkaa lämpimästi, muuten pysyn ainakin itse jatkossa loitolla)...
mitenkäs tuo huolto ja takuu asiat menee EE-speedillä?
nimittäin 200km roudaus pelkästään huoltoon kuulostaa kuluttajan kannallta ei perustellulta vai vaatiiko EE-speed tekemään huollot heillä esim. takuun säilymisen vuoksi?
raukeaako takuu jos teetättää huollon jossain muussa merkkiin erikoistuneessa valtuutetussa huollossa?
paljonkos EE-speed "kehtaa" pyytää huollosta? (merkki, malli ja huollon km lukema)
olin itse kiinostunut tuolta pyörää ostamaan ja kyselin takuista ja huolloista niin sain epämääräisen vastauksen mailitse että "ENSISIJAISESTI MEIDÄN KAUTTA"
hinnathan tuolla puljussa on kohdillaan tietyissä pyörämalleissa mutta jos itse lähtisin kauppaa tekemään vaatisin myyjän suulliset lupaukset paperille ja niistä lipsuminen aiheuttaisi sanktioita myyjälle esim. hinnan aleneminen tai kaupan purku, muuten en kauppaa tämän topicin perusteella EE-speedin kanssa tekisi
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif