Aikainen lintu madon nappaa vai miten se menee. Tänään kuusi kätköä löydetty ennen työpäivän aloitusta :orgmp:
Aikainen lintu madon nappaa vai miten se menee. Tänään kuusi kätköä löydetty ennen työpäivän aloitusta :orgmp:
:thumbup:
Pyytäisin Gmail käyttäjiltä hieman apua.
Näyttäisi siltä, että motocachingin rekisteröitymisviestit yms. päätyvät kovin helposti Googlen roskapostisuodattimiin eli käyttäjä ei saa esim. rekisteröitymisviestiä tai ilmoitusta yksityisviestistä.
Voitte vaikuttaa asiaan näin (Googlen suodattimet "oppivat" tämän avulla):
- Gmailin web-käyttöliitymän sivun vasemmassa reunassa on postilaatikoiden lista.
- Klikkaa ‘Suurenna’ (tai ‘More’), niin saat loputkin kansiot näkyviin.
- Klikkaa kansiota ‘Roskaposti’ (tai ‘Spam’).
- Mikäli motocaching viestejä on roskaposteissa, raahaa ne hiirellä kansioon ‘Postilaatikko’ (tai ‘Inbox’).
- Kun viesti on 'Inboxissa', avaa se.
Noi vaiheet raahaaminen inboxiin ja avaaminen on ne, mistä google oppii.
Jos löysit motocaching viestejä roskapostista, niin olisin kiitollinen yktyisviestistä, jossa mainitset että löytyi.
ps. Toki omalta osaltani teen koko ajan parannuksia ohjelmistoon myös. Kestää vaan vähän, kun sähköpostien ihmeellisessä maailmassa on aika paljon opiskeltavaa.
Voisin tehdä, jos kätköilysivuston viestit menisivät roskapostiin, mutta ainakin mun gmaili on jo oppinut että ne ei ole roskapostia :) .
Hankalaa, kun toisilla toimii ja toisilla taas ei. No, hyvä että edes sulla tulee perille asti. Roskaposteista niitä harva löytää, kun Google on jemmanut sen kansion aika näkymättömiin.
Tää on tätä, kun kymmenet- tai sadattuhannet postittajat lähettää parhaansa mukaan kaikenlaista roskaa ja sitten Google, Yahoo ja muutama kymmenen muuta alan firmaa kehittelee konsteja niiden viestien filtteröintiin. Siinä onkin tällaisella vanhalla motskariäijällä tekemistä, että saa oman pikku viestinsä perille :sad3:
Mulla toimii kans gmail :thumbup:
Ja niin siinä kävi, 4h matkaan 7h45min. :;):
Aikataulun ja lokimerkintöjen perusteella sanoisin, että juuri oikein tehty ajosuoritus :thumbup:
Toivottavasti teilläkin emäntä ymmärtää, että noin se vaan prätkällä menee. Mäkin kävin viimeksi mökkimatkalla Espoosta Pusulaan kattomassa Parikkalan patsaita. Yhdellä mökkimatkalla koukkasin Raippaluodon sillalle ajelemaan, kun sain reitin sopivasti kulkemaan sitä kautta :grin:
Juu kyllä emäntä ymmärtää mutta muu porukka on :blink: ton näköstä että miks. Mutta ei se mitään, kyllä oli taas hienoa eilen ajella vaikka kypärän sisällä olikin pikkasen lämmin. Paras puoli tässä kätköily hommassa on se että saa ajaa ja paljon ! Ei tunnu saavan millään tarpeeks ajamisesta, nytkin tekis mieli lähteä mutta ei vielä pysty, pitkän ajomatkan päätteeksi pitkä saunailta. :grin:
Matkalla kun näkee kaikkea niin tällä kertaa juuri synnyttänyt lehmä, piti oikein kääntyä takas kattomaan miten onnistuu ensimmäinen jaloilleen nousu. :)
Viikonloput kuulostaa hyvälle myös mulle. Lupaan ajaa kiltisti ja hilaa! (Lähes tikkarivauhtia) -ihan sattuneesta syystä!
Mä tuun ehdottomasti mukaan, paremmin sopisi tuo 15.-16.8. mutta myös 1.-2.8. onnistunee :)
Molemmat viikonloput sopii. Mikäs olis suunta? Mulla paljon löytämättömiä kätköjä Kouvolan suunnalla sekä Lahden-Kouvolan välisessä sektorissa. Samoin Kotkan seutu vielä käymättä. Lännessä Turun seutu ja Kemiönsaari.
Toi 15-16.8 sopis mulle hyvin.
Hyvä juttu.:jippikaijee: Joo, ei meiän tarvi Lahteen saakka mennä. Orimattila-Myrskylä linjalla on jo monta kätköä mistä vois aloittaa. Tosin joudutaan pyörimään siellä eestakasin että saadaan kerättyä mahollisimman monta kätköä mutta sehän meinaa vaan lisää :orgmp::orgmp::orgmp:.
Joo hyvä jos Goza voi vetää. :thumbup: Mulla ei oo tuolla Orimattila-Myrskylä linjalla kuin pari kolme kohdetta mutta siithän mä sit voin jatkaa Kouvolan suuntaan omin neuvoin.
Heh... pitkään olen tiennyt tuon Lugnet -kahvion olemassaolosta mutta en ole vaivautunut pysähtymään. Tänään sen tein ensimmäistä kertaa... ja todellakin kannatti! Vähän samaa fiilistä kuin Stallcafessa Siuntion Kelassa... mutta täällä on paljon enemmän ihmeteltävää!
Toi lauantai 15.8 olis varmaan hyvä, käy varmaan aika monelle. Ja jos Goza tulee tosiaan veturiks niin saa päättää reitin :thumbup:
Onks muuten kukaan käyny nyt lemminkäisen temppelin luolalla ku siellä ei oo vettä ? Kävikö Goza ? Aattelin huomenna mennä käymään. En tykkää tollasista koloista mut uteliaisuus taitaa voittaa :;):
Mä oon päivän duunissa, pääsen klo 15.