Hieno Busa! Mitä kaikkea tuolle on tehty? Jatkot ainakin näyttäisi olevan.
Printable View
Kiitti, kaikki katteet maalattu mittarin ympäristö ja tankin välimuoveja myöden (kynäruisku maslauksena kaikki ei oo tarroja) ja vanteet maalattu, gixxerin etulokasuoja laitettu ja madallettu!! jatkot myyty jo mutta hitsaamalla jatkettu swingi nyt paikoillaan ja pikku tilpehööriä lisätty sinne tänne... ens kesäks tulee toinen pleksi eri maalauksella ja peilit on vakiot maalattuna nykyään ja piparilevyt tulee eteen ja punaset teräspunosletkut eteen... ja vaimentajat on vaihtunu tälle kesälle... siinä tiivistettynä 😂
Liite 9249
Työhevonen :)
Livenä varmasti hienon näköinen ja massasta erottuva pyörä! :thumbup:
Näyttäisi muuten olevan samanlaiset peilit omassa, eri väriset tosin. Ei noista mitään taida nähdä kyllä, mutta hienot on.
Oletko muuten tehnyt valoille mitään päivitystä? Itse ostin juuri tuollaisen -13 mallisen Busan, niin ajattelin tehdä pienen xenon -päivityksen nyt alkuun.
http://i34.photobucket.com/albums/d1...ps4uk83kn1.jpg
Tollanen vähän harvinaisempi kawa suomessa tuli talvimopoksi hommattua... vähän pakkaa liukasta olee ilman nastoja:;):
Liite 9251
Kevättä odotellessa! Pitkästä aikaa tuli ostettua käytetty peli ja ainakin tuntuisi olevan kuin uusi! 29 000 km ajettu ja ollut yhdellä omistajalla ennen minua. Uskoisin, että tällä tulee ajeltua enemmän kuin Ducella 2000 km kesässä.
Liite 9252 mun hopeanuoli ;)
Tuollainen muovi löytyy tallista. :)
Liite 9262
Tossa mopo pienen talvinypläyksen jälkeen. Ei varmaan monet paljoa ajavat arvosta, mutta musta tosi hieno ja kun vielä likaantuu jne;)
Liite 9264
Menopeli kaupunkiajoon
Meikäläisen Bussi..
Liite 9397
Putki vaihdettu ja uusi kannake putkelle.
Kawi :rakastunut:
Liite 9403
Liite 9404
Mun Repsol :jpstyle:
-09 Cb1000r
Liite 9562
Liite 10236
Liite 10237
Tuommone
Liite 10245
King :respect:
Liite 10249
Mt01 - hidas ja painava, kuten kuskikin.
Vaimon minulle ostama vuosipäivälahja :)
2009 - 2014 välillä ollu nämä. Puuttuu minimoto ja yks piikin skuutteri kuvista vielä
Liite 10251
Suzuki V-Strom 1000, aika kammottava lehmä. Hauska sorateillä
Liite 10252
Yamaha FJR 1200. Laadukas matkamopo, mutkille aavistuksen raskas ja kankea
Liite 10253
Suzuki B-King, design by Tr3. Mahtava mahtava kokonaisuus
Liite 10254
KTM Super Duke R -11. Paras peli mitä olen koskaan omistanut
Liite 10255
K7 Suzuki G-SXR. eka kilvetön ratapeli, tässä kuvassa vielä raakileena ilman Kallio Racing modauksia
Liite 10511
:rakastunut:
Liite 10523
Tehot vähän laski. Äänet ja tärinä vähän lisäänty. Plussan puolella :)
Valkoinen ratsu :3
Ninja H2T (Touring edition)
Liite 10593
K75S ´87 ennen ja jälkeen...
Liite 10623
Liite 10624
Liite 10625
:thumbup: sehän keveni kummasti