Nythän aletaan olla jo liki vakio bemarin lukuja. :p
Printable View
Katteet käytetty irti, liittimiä tutkittu ja TADAA, liittimet ruostuneet/palaneet. Korvasin liittimet uusilla samanlaisilla ja valot pelaavat taas. Kiitoksia Jaskalle vinkistä!
Vähän nettiä enemmän tutkiskeena huomasin että harvinaisen yleinen riiva tämä on 04-06 ikäisissä rykkösissä. :rant:
Löytyiskö joltain ylimääräisenä 04-06 R1sen niitä sliparien päälle tulevia "lämpösuojia"
Halliin pääsin neljänneksi viimeisenä mukaan, joten siellä testataan rykkösen nopeutta kesäkuussa. :jippikaijee:
Juu ja noista tehokäpyröistä sen verta että en mä tiedä onko ne oikein paljo pielessä kun mun vanhasta motista penkitettiin Bike Doctorilla 160,3 hp / 107,8Nm ja sillon mulle ainkain kerrottiin että Ruusilan penkistä ei irtokoneja jaeta.
No se on sama kun itestä hyvältä tuntuu. Ajamaan en vielä viitsi ruveta kun on jo melkein "vanha" iältään muttei mieleltään. Tuli tuohon iltojen iloksi autokin hommattua Espoon AVK:lta, joten sekin vie tässä oman aikansa, muttei siitä enempää.
Jep jep, kolme siniseksi elaksoitua alumiiniholkkia, kyseessä siis moottorin kiinnikkeen kiristinholkit, hintaa marmoritiskillä näille 140e :DDD
Ebay ei tuottanut tulosta, mp-pitstoppiin laitettu postia, toivottavasti osuu.
Onko jollain ylimääräisenä tälläisiä?
http://i86.photobucket.com/albums/k1...spacers002.jpg
Lisäksi hakusessa etulamppujen/-katteiden/mittariston -pidike, onko kellään ehjää suoraa ylimääräistä?
http://i.ebayimg.com/t/Upper-Fairing...WFC!~~60_3.JPG
Tuon jälkimmäisen tilasin ebay:sta itelle viime kesänä.
aasian suunnalta tuli ja oli rei'iltään alkuperäistä vastaava.
Holkit näyttäis jenkeissä olevan n. 80€ tulleineen ja veroineen. Jos saat jonkun isomman setin tai kimppatilauksen kehitettyä niin kannatta hankkia sieltä (postit n. 50-60€) Etuhäkki vajaa 200€, joten ebay-aasia-kopio tullee halvemmaksi.. Satkun luokka noitten hinnat on ollut ebayssä. Osa firmoista lähettää tavarat euroopasta, joten tulleja ja veroja ei tule.
- T -
No Perskeles sentään, LSL:n kaatumatapit tilasin ja jotenkin muistelin että toisella puolella se tapin kiinnike oli vähän erikoinen eikä olis menny kunnolla jos jättää tuon sinisen holkin paikoilleen tms.
Onko jollain muulla samanmoinen LSL:n satsi stormilta ja oletko jättäny tuon holkin paikoilleen? :sad:
Löytyikö joltain ylimääräsiä 04-06 R1seen niitä vakiosliparien päälle tulevia muovinpaloja?
Päätin alkaa vihdoin ja viimein varustehomoksi ja hankin oxfordin sport lämpökahvat. Vähän oon kyllä periaatteen vuoksi vastaan... Mutta voihan ne vielä jättää asentamatta, vaikka maksoinkin niistä 86€:grin:
Biltemasta löytyi uusi geeliakku. Toivottavasti se myös sopii paikoileen. On aika ahas toi meitsin rykkösen akunpaikka.
Ja tajusin myös että eihän mulla ole edes ajokenkiä... Joten kävin hakemaan perinteisesti ne bilteman ajosaappaat, jotka maksoivat 59€. Edellisetkin biltemasaappaat kestivät melkein kaksi kautta. Tämä on ihan hyvä suoritus, koska forman saappaat kesti kolme kautta ja vettä nekään ei pitäneet ulkopuolella kuin n. 1kk ajan. Joten ei paljoa goret kiinnosta... Sitäpaitsi ei mun nahkavermeet kestä sadetta yhtään sen paremmin kuin ne kengätkään:D
Nyt ei tarvis enään kuin keksiä mitenkä saa sen mopon tänne talvisäilytyksestä... Kärryllä ei viittis tuoda, ku se tarvis vuokrata ja on turhaa säätöä. Ajamalla sen voi tuoda vasta 1.5. alkaen ja silloin on luonnollisesti kaupallisen säilytyspaikan ovet lukossa. No, katellaan säitä ja tuumitaan mitä tehdään...:)
Bilteman ajosaappaat rokkaa :WAZAAP:
Ostin joskus pari vuotta sitten ne valkoset crossimonot ton sx250 kaveriks. Vedethän ne päästi instana läpi mut ei se menoo haitannu :thumbup:
Lämpökahvat ryköseen:blink: mother of god.
Joo, mutta sulla onkin soljet. Noissa katusaappaissa hajoaa vetoketjut järjestäin, niin minullakin kävi ja kuulemma kaikilla muillakin on käynyt niin:D
Jep ja kahvoista, vielä. Noin 5 vuotta olen ajellut näpit jäässä. Kilometrejä on tullut noin 50 tkm. En ole enään jaksannut laskea niitä niin tarkkaan. Rupee kyrsimään noin jäätyvät näpit. Toinen asia on tietysti varpaat. Ehkä ostan myös akkulämmitteiset sukat:grin: Eihän ne kahvat kovin miehekkäiltä näytä. Mutta ei siellä kylmässä kesäyössä maaseutu-GP:n kusitauoilla ole koskaan ollut kukaan kyttäämässä pyöräni kahvoja:;):
http://i23.servimg.com/u/f23/15/53/09/39/grip10.jpg
http://farm1.static.flickr.com/135/3...3dedc080_b.jpg
Ei noi nyt ihan huomaamattomat ole, mutta ei niitä ajossa näe :)
Jos minäkin siirtyisin kilvettömään. Kävisin ajaa 2-4 kertaa kesässä, niin ei tulisi näitä lämpöongelmia:D
Niin ja todettakoon ettei tämä ole minulle millään muotoa ulkonäkökysymys, vaan puhdas periaatteellinen kysymys. Ylitän siis rajan jota en haluaisi ylittää.:dunno: Pyörä on tehty ajettavaksi, eikä hinkattavaksi ja katseltavaksi.:)
Noniin kai mäki tämän threadin sitten korkkaan kun toi suomen yamaha r clubi on niin hiljanen :)
Tuli siis eilen haettua -07 R1 itelle ja kyllä pitää tyytyväinen olla :)
Katotaan nyt ajan kanssa rauhassa mitä tälle keksii.. Jotain pientä styylinkiähän siihen pitää laittaa mutta ehkä sliparit nyt ois etusijalla kun toi on noilla vakiohuiluilla :( kyllähän maailmaan nyt ääntä pitää mahtua!
12200km ajettu ja Kellermanin minivilkut ja katevilkut on jo asennettu, hiilikuitu lokasuojaa ja siro kilpiteline. :rakastunut: jotain ledivaloa rekkarille ja xenonia vois laitella (tai lookkia) :)
Onnee vielä Janezki moposta :thumbup:
Äänistä puheen ollen tuli mittailtua kiinalaatuisella halpistötteröllä -08 jammun höpinöitä ja kuvan mukainen tulos lävähti ruutuun tyyppikilven kierroksilla mitattuna. Kokoonpanona GPR-sliparit ilman killereitä ja katti.
Kaverilta en tajunnut kysyä, että tuliko max lukema kun mopedi antoi pikkuisen backfire pusun kun hölläsi kaasua. Tyhjäkäynnillä 95.5 dB :häähää:
http://img208.imageshack.us/img208/1889/saundi1066.jpg
Pitäiskö Jefu käydä ensviikolla vähä kurvailemassa ;)
Voisin lähteä mukaan PK-seudun ajeiluille, kuhan saan moponi ekaks ajoon. Se on tällä hetkellä Riihimäellä ja vakuutus ja kulkejetusteknisistä syistä voi olla, että haen moponi vasta vapun jälkeen. Suomeksi, voin ajaa sen himaan vasta 1.5. alkaen ja en viitsi maksaa 29€ kärryvuokrasta.
Mä voisin olla mukana myös. Kypärän saan enskuun "alussa", eli pienellä varauksella.
Hetkinen, mä olin ymmärtävinä että sun kausi alkaa lämpöteknisistä syistä vasta jussin jälkeen:;): Pitäskö mun vielä lisätä ehdoks et kuhan saan ekaksi vielä asennettua ne lämpökahvat:p
Ei vait, eiköhän me saada järkättyä rykkösten kokoontumisajot PK-seudulla toukokuun alkupuolella:)
Eikö kellään olis vasemman puolen tankin kylkeen tulevaa katteen palaa. Ei millän viittis tilailla hiilikuitua kun tuo auton korjuu projekti syö nyt kyllä ylimääräiset rahat.
Tuohon Suomen suven lämpötilaan kommentoin että ei tällä välttämättä todellakaan ole edes kesällä lämmin. Viime heinäkuun 22 päivän aamuna kun palattiin rautaperseajolenkiltä näytti lämpömittari aamulla kello 6 Kauhavalla +3 astetta ja olis mutuen kovasti kelvannut noi kahvanlämppäri. :p
Hölömö kysymys, mut -06 rykkösessä heti tankin "alla" oleva muovilirpake - mikä sen britanniankielinen nimi olisi?
Tarttisi uudet sellaset, mut ei oikein tunnu haku osuvan ebayssä.. (eli ilmeisesti juurikin sama mistä tuossa aikaisemmin oli puhetta)
Siis nuo paneelit mitä Jaska metsästi muutama viesti ylempänä?
1. Side tank trim cover
2. fuel tank side Panel cover
3. tank side fairing
etc... Näyttää kulkevan ebayssa aika monella nimellä. "Virallista" nimeä en tiedä, mut eiköhän se löydy manuaalista kun jaksaa kahlata läpi.