Saatoin olla minä, noihin aikoihin ajelin kustavista sukujuhlista kotiin.
Printable View
Klo 19 jälkeen Imatrankoskella havaittu morotus hämmentävän sinisen pyörän selästä (matkasportti tms.), ite heräsin vähän myöhässä.
Tampereentiellä Hämeenlinnassa bongattu sormimoro custom-kuskilta puolen päivän tienoilla.
Kukas tuli vastaan Raahen jälkeen eteläpuolella harmaalla Xx:llä? Hienot morot tuli ja takaisinkin mustasta Xx:stä.
Sinä valkoisella bussilla Nokialla hieman ennen Liikuntakeskusta, n. 21 aikoihin?
kuka tuli vastaan vihreällä prätkällä 17.53 vihdintiellä :)
Juu ja heti ku pääs sanomaan ni tänäänhän niitä tuli kahen tunnin lenkillä vastaan enempi ku kerkes laskea..
MUTTA, kuka tuli vastaan jokivarrentiellä Nikkilään suuntaan, eikä varottanu tutkasta?? :hanuria: Onneks joku ystävällinen mersu kuski väläytti kerran valoja niin himmailin vauhtia (tosin sen takia kun rupesin tarkastelemaan valokytkimien asentoja :grin:)
viikin prisman kohdalla musta pyörä alpinestarin mustat nahat klo.7.. Am sormi kai oli pystys aurinko häikäs siihen malliin et ei sata viis rossast varmuutta saanut ja tähän aikaan ei tajuu muutenkaan mitään:vi**ttaa:
Eilen selvä sormimoro Asikkala KK kohdilla klo 17.
Mikähä ku multa ei taho toi sormetus irrota, normiheilautus kylläkin. Pitäis paneutua :p
Siinä tuli kaks mopoo peräkkäin ja takimmaisella nakki pystysä. Joku nakupyörä...
Ja mää olin Sukizukilla.
Olikohan tänäaamuna tossa hakamäen tiellä orkkimorotus :) sä tulit tunnelista vihreemustalla kyykyllä (kawa?) ja mä menin mustaharmaalla yammulla tunneliinpäin :) ite annoin orkkimoron mutta en oo varma oliko suöla yks vai kaks sormee pystyssä :D mutta iloisesti ja reippaasti lapa nous jo ajoissa! Pointsit siitä :)
No joo pasilaan päin menin.. Unenpöpperössä niin kovin hyvin osannut kattoa ja vauhtiakin meinas just sitä ennen vähän olla :) pistin kyllä huomiolle että musta vihreeltä se pyörä enemmän näytti että ei ki ihan tolla värillä kyykkyjä kyl oo :) ellei sitten oo ite teippaillut esim jotain? Ja yks tai kaks sormea ... Ihan sama :D ensimmäinen bongattu morkkiorotus ni se on hyvä se!
Huomenna sama paikka, melkein sama aika ;)
Kukas se on jo kahtena aamuna (siis eilen ja tänään) ajellut orggimorotellen mua vastaan Häijään suunnasta Hämeenkyröön päin vähän ennen kahdeksaa? Mä olin eilen aamujumissa vielä ja taisin normimoron saada aikaiseksi. Tänään olin vähän paremmin hereillä ja yritin vähän etusormella sua osoitella. :bye:
paavolan ja vihannin välissä tuli orgkki moro havaittua vastaan tulleesta moposta. Mallista ei tietoa mutta valkosta oli mopossa ja kamppeissa.
Ite ajelin jonkun moottoripyörä jengin perässä kawalla ku en kehdannu mennä ohi.:kääk:
Joku tuli eilisiltana klo 21 aikoihin oranssi-mustalla Busalla vastaan Kellokoskella ja komeasti morjesti vastaantulevaa PV-kuskia. :thumbup: