Joku touringkustomikuski näytti sormimoroa eilen Kirkkonummen holleilla viisykkösellä vähän ennen kasia illalla.
Tulin vastaan punaisella veeäfärrällä.
Printable View
Joku touringkustomikuski näytti sormimoroa eilen Kirkkonummen holleilla viisykkösellä vähän ennen kasia illalla.
Tulin vastaan punaisella veeäfärrällä.
Olitko se sinä, joka tulit vastaaan Pulkkilanharjulla 22.6. n. klo 9 aikoihin. Olin matkalla kohti Sysmää harmaalla jammulla.
Heh, korjasinkin jo... no, aivan sama missä kukakin tulee vastaan, mun ajoreittini poikkeavat niin paljon muihin
nähden, että vaikka noita org-moroja on tullut ja kaikkiin olen vastannut, niin eipä osu :p
Mä kun en juurikaan ajele kehäkolmosen sisäpuolella, missä suurin osa immeisistä :orgmp: :;):
Olitko se sinä, nahkapukumies joka olit parkeerannut Yamahasi Oulun Motonetin oven eteen tänään puoli seiskalta? Aiheutti mukavasti paheksuvia katseita. :grin:
...joka oli moottoripyöräpoliisin jututettavana klo 20.30 Tampere-Nokia moottoritien reunassa juuri ennen Pitkänniemen liittymähässäkkää? Vm. 2001 tai -02 valkosinimusta kilogikseri näytti olevan. Jotenkin ilmeistä ja eleistä päätellen tais tulla hiukan muutakin kuin kehuja siististi moposta....:jpstyle:
Oliko orggilaisia liedon shellille päin menossa siinä kello 19-20.00 välillä eilen, noin 10 - 15 mopon letka :jpstyle: itse tulin valkopunaisella firebladella vastaan
Kukahan motoristineito ajeli Lahdessa tuossa n. iltapäivä kolmen aikoihin Möysästä Ahtialan suuntaan, joku customi alla ja kevyt mutta varsin näyttävä varustus päällä? :thumbup:
Tänään iltapäivällä joku Ducatisti?? (noh, punanen pyörä joka tapauksessa) ajeli vastaan muistaakseni Särkilahdelta pohjoseen päin, ennen Punkaharjua. Tultiin työporukan pikkuletkalla vastaan. Vaihdoit tyylikkäästi kämmenen etusormeen, kun sellaista myös näyttelin letkan hänniltä..
Parikin bongausta tältä päivältä. Ensimmäinen Tampereella Kalevassa Sampolan koulun vieressä n. klo 14 aikaan. Kakspäänä kyykyllä tulit vastaan ja sormea tarjoilit.
Toinen bongaus olikin sit customikuskilta seitsemän jälkeen Soppeenmäen rampilla Ylöjärvellä.
Kumpaakaan en kerennyt reagoimaan liian pitkien piuhojen vuoksi :grin:
Muutamaan org-moroon koetin itsekkin vastailla etusormella tänään ja eilen reittiosuudella kautokeino-nordkapp-saariselkä. Liikkeellä punaisella SV:llä kolmen pyörän porukassa.
Tänään iltasella joskus 20-21 tuli lahnuksen Shellin jälkeen sereenaan päin pari orggimoroa. Itse tulin mustalla zetalla punavalkoinen rytkönen perässä. Morjensta.
Motoristeista on tullut luusereita. Tapasin noin kolme eilen ajaessani Hgistä Lahteen.
On kummallista, että MOOTTORIPYÖRÄLLÄ tukitaan vasenta kaistaa.
Vielä kummallisempaa on, että vasemmalla kaistalla körötellään kilometritolkulla. (Oikealla olisi vielä ollut ehta asfaltti).
Oikein kummallista, kun ei katsota taustapeiliin.
Noh, oikeelta ohi. Mähän se rikollinen olen...
..ei siitä sakkoja saa :thumbup:
Tänään aamulla joskus 8:45 maissa vanhalla hämeenlinnantiellä tuli joku kyykky vastaan Nurmijärven ja Palojoen välissä etusormi pystyssä.
Toinen tuli 12:15 aikoihin Rajamäeltä Nurmijärvelleppäin ajellessani ennen keskustaa (menit kohti hanko-hyvinkää tietä) valkonen kyykky sormi pystyssä myös.
- mustalla superdukella olin. :bye:
Sieltä mennään mistä mahtuu. Jos on mielikuvitusta ja pelisilmää, pääsee katupyörälläkin aika hyvin ohi. Joskus endurolla vetäisin multapellon kautta, mistä aiheutui ohitettavan välitön vireystason nousu. Hyvä niin; pitäähän liikenteessä olla tarkkana.
7 § (29.4.1994/328)
Moottoritiellä on ajoneuvoa kuljetettava eniten ‹oikealla› olevalla vapaalla ajokaistalla. Jos ajokaistat on opastusmerkein osoitettu tarkoitetuiksi kukin tietylle liikennesuunnalle, saa kuljettaja kuitenkin käyttää olosuhteisiin ja matkan jatkamiseen parhaiten soveltuvaa ajokaistaa.
Joku heitti komiat orkkimorot valkoisesta pakusta aamusella Kangasalan eteläpuolilla.
Huitoi ilmeisesti samalla että hidastapa vähän, mittaajat oli sitten vajaan kilsan päässä odottelemassa.
On tästä vielä tällainenkin. Mutta joo jätetään OT tähän.
9 §
Ajoneuvon paikka ajoradalla
....
Milloin kuljettajan ajosuunnassa on vähintään kaksi ajokaistaa, hänen on kuljetettava ajoneuvoa ajokaistaa tarpeettomasti vaihtamatta yleensä eniten ‹oikealla› olevalla vapaalla ajokaistalla.
....
Et tainnut olla orggilaisia kun tulit tuossa kylillä vastaan sellaisella valkoisella japanilaisella mopolla, jossa oli laukut?
Oli niin vaisun oloinen morjestus, mutta hymyn häivä kävi kuitenkin kasvoillasi, johtuikohan tuosta kyytiläisestä? Mutta hyvää työpäivän jatkoa kuitenkin.........:)
Kuka tunnustaa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...578085217.html