Kukas tuli tänään vastaan Lahessa Kivimaan koulun kohdilla jollakin fighterin näköisellä pyörällä (Taisi olla sininen tankki ainakin)?
Komiat sormimorot tuli.. Mä tulin keskustan suunnasta ja sinä Holmasta.
Printable View
Kukas tuli tänään vastaan Lahessa Kivimaan koulun kohdilla jollakin fighterin näköisellä pyörällä (Taisi olla sininen tankki ainakin)?
Komiat sormimorot tuli.. Mä tulin keskustan suunnasta ja sinä Holmasta.
harvoin näkee peukku tervehdystä,tänään näkyi sellanen :)
en nyt muista mis kohtaa mut olisko ollu jossain vaasan ja oravaisten välillä.
Olitko se sinä joka keskiviikkona oli Auranlaakson ABC:n liikennevaloissa keltaisella Triumpilla klo 17.20? Itse käännyin liedon suuntaan puna-valkoisella vaihdevikaisella t-catilla :)
Eilen illalla matkalla Varkauteen tuli taas parit örkkimorot vastaan, joskaan en enää muista missä. Tänään kaverin kanssa ajelulla oltiin ja tuli parit. Yksi Varkaudessa Luttilaan päin mennessä, punainen oli pyörä ja muoviakin siinä oli, liekö joku Pannarin tapainen? Toinen sormetus tuli Leppävirralla, Varkauden suuntaan oltiin menossa. Kaveri päästeli edellä muija tarakalla mustalla naku-XJ900:lla :orgmp:
Setämies se morotteli Skattan nurkilla harmaasta Yammusta vastaan ajellen komiasti.
Piihovin aakkos-asemalla, kolme pyörää tankilla, kolmen aikaan aamulla.
Kovin yritin morotella, liekö näkyi.
Tais tulla eka orkkismoro (taitaa olla Kokkolassa vähän forumilaisia?) tänään klo 12:12 ouluntiellä matkalla. Olin liikkeellä vihreällä ninjalla.
Sulla oli musta matkaenduro(?) ja paljon tavaraa mukana.
Olitko se sinä, joka eilen ajelit jollain matkapyörän rutkulla kaksipäällä Vihtavuoren suunnalla? Ei muuten mitään, kuskilla oli heijastinliivit ja kaikki, mutta kyytiläisellä oli päässä semmonen murokulhon luokkaa oleva scullcap! Ihan oikeesti nyt..
Kuka olit tänään hennalan nesteen lähellä bemarilla sormettamassa neljän aikoihin ?
Katseet kohtas aika pitkään, oltiin molemmat liikenneympyrässä.
Tänään tuli orgimoroa Ridasjärven tiellä noin kuuden jälkeen mustalta kyykyltä,
ja Hyrylässä Tuusulantien alussa/lopussa seitsemän aikoihin mustalta nakulta.
Sikäli kun muistan siis oikein...
Tällä kertaa me ajelimme sinisellä kyykky-Kawalla, mutta päällä tunnistettavat neonkeltainen kuski ja vaaleanpunainen matkustaja.
Komeasti nousi sormi tänään kolmen aikaan Lammilta Janakkalaan menemällä tiellä. Oikein hämmennyin kun tulikin sormimoro. :jpstyle: Musta matkaenska kaiketi oli.
Eilen Kustavin suunnalla mökiltä kallioista ja juurakkoista ajouraa alas mönkiessä vastaan kävelevä ~viiskymppinen naishenkilö nosti etusormen kohti taivaita. Olikohan kyseessä orkkimoro vai näyttikö täyteen lastatun katupyörän muljahtelu niin pahalta, että vaikutin tarvitsevan korkeamman voiman apua :)
Melko varma orggimoro tänään jokiniemessä n.19.30 :) ? Ajelit sinisellä xx:llä(?)huomiovihreät kledjut päällä. Itse olin niin ajatuksissa, että nousi vaan laiskasti koko lapanen :p
Iso läjä sormimoroja iltapäivällä Lohja-Karjalohja-Pohja-Tammisaari-Hanko suunnalla. Itse allekirjoituksen mopolla tarakkaharakan kera.
Kiitos sille punamustatakkiselle kuskille joka tänään vähän ennen kolme varoitteli edessä olevasta tutkasta Ruskontiellä melkein Sääksjärven päässä. Edessä kuhnannut auto kerkesi jo nostaa kierroksia mutta varoituksen jälkeen tuli ajeltua siististi perässä :)
Kuka orggimorotti Ilolan abc:n jälkeen? Olit menossa Tuusulanväylää kohti. Hymyilytti koko loppu kotimatka, kun eka oli sormi vähän laiskasti vinossa, mutta suoristui terhakkaasti pystyyn, kun vastaan tuli toinen sormimoro :grin:
Olin se mustan vihreällä zetalla ajava mustavalkoiseen ajoasuun sonnustautunut kuikelo. Sulla taisi olla joku customin tapainen..
No joo enpä tiiä mitä siä tuollaisella kypärä merkillä tarkoitat. Mut ei sen oo väliä yhellä mopoisällä ainaskaan.
Iskä ajoi skootteri mopolla pieni lapsi sylissään. Nii ette kyl voi uskoa minkälainen kypärä sillä pikku lapsella oli päässä? Myö kaveri kans vaan pyöriteltiin päätä keskenämme autossa. Ja ihmeteltiin sitä ihmeellistä kypärä viritelmää. Isän pikku tytön lapsen päässä oli normaali fillaripyöräily kypärä vaan päässä. Ei iskä oikein taida tietää, että tuollaisessa vauhdissa se polkupyöräilykypärä ei taida oikein suojata pikkuisen päätä. Miksei iskä ollut hankkinut työllensä kunnollista avokypärää päähän.
Eka sormimoro nähty joskus 1600-1630 välillä harmaasta pyörästä muutama kilometri Kälviän jälkeen.
Ihte liikkeellä sinisellä sv:llä.
Se olin minä poitsu kyydissä. Ja oli ensin laiskasti kun moni edellinen ei oikein jaksanut irrottaa hanskaa tangosta ja hyvälle tuulelle tuli itsekkin kun Moron bongasin :WAZAAP: Honda Shadowilla mennään meillä.
Kukas taas tuli porvoontiellä vastaan 18.n jälkeen, sulla Porvooseen päin vähän jälkeen ja meillä vähän ennen Söderkullaa, Käännyit vielä katsomaan taaksepäin mitä peilistä näin. Totaalisesti unohdin tuntomerkit..
Olitko se sinä joskus 2 ja 3 välillä Tuupakan rampissa kääntymässä vasemmalle? Nätti V4 Tauno sulla :D
Olitteko te te, jotka rukan ja kuusamon välissä tulitte mustaa farkkukotiloa vastaan (ajoitte kuusamoon päin)? Vilkuttelin valoja (poroja edessä keskellä tietä) ja sai n kuittina morot, joista ainakin kolmas (tai neljäs) etusormella :thumbup:
..joka ajoit tiellä 956 kaverin Super Tenereä vastaan tänään aamupäivällä, eli siis Enontekiön ja Sirkan välillä? Kaverille (ei liittynyt yksilö) juuri eilen kerroin orggi-morosta ja oli saanut sellaisen custom-mieheltä tuolla tiellä. Itse en kyseiselle tielle tuplaäksällä uskaltautunut, vaan kiersin kiltisti pikitietä Muonion kautta.
Monia moroja tuli tässä neljän päivän (pe-ma) aikana nähtyä välillä Helsinki-Raahe-Abisko-Alta-Enontekiö-Rovaniemi-Raahe. Muunmuassa: normimoroja, orggimoroja tai sen tyylisiä, ninjamoroja, kahvasta kiinni moroja, jalkamoroja, Norjalaisia yli-innokkaita turskanhajuisia moroja, sekä yksi täydellisen repeämisen aiheuttanut äärioikeistolaisen näköinen moro. Että moro vaan sääskien kuorruttamalta vaalea(kalkki)takkiselta mustan xx:n kuskilta. :bye:
Ihan kun olisin saanut nopean orkkimoron takasin tänään hakamäentiellä helsingissä joltain kyykkykuskilta tossa about 6:30 aikoihin :) olin sillä tummalla rykkösellä