riisor kirjoitti
Sitten vaan Maukalle tilausta :)
Ei todellakaan sovi kaikki bagsterit, itse asiassa aika harva sopii. Muutama kesä sitten käytiin noita tr3:n kanssa oikein urakalla sovittamassa. Ongelmahan on se, että suurin osa laukuista tulee Kingissä aivan liikaa taakse/alas.
Jos pieni laukku (tyyliin lompakolle ja 2 puolen litran pullolle) riittää, niin Tweety on loistava. Isommista laukuista ainoa riittävän eteen tuleva oli Cross-R, jossa on säädettävät kiinnityspisteet. Sitä kiinnikettäkin tosin joutui hieman modaamaan (metallisolkia piti tuoda lähemmäs toisiaan), että istui tankkinahkaan kunnolla.
Voisin tosta omasta Cross-R -laukustani itse asiassa luopua, koska tulee nykyään tehtyä pidemmät reissut Tweetyn ja takalaukun (Bagsterin Whoppa Bag) kanssa. Ja silloin hädässä just ennen reissuunlähtöä ei ollut mustaa Cross-R:ää niin piti ostaa tollanen musta-harmaa.. :sad: Tota on käytetty ainoastaan yhdellä euro-turneella 2010, eli on uudenveroinen. Saa tulla sovittamaankin, mulla on musta tankkinahka jonka kanssa sitä voi mallailla, mut siitä nahkasta en luovu :)