Samat sanat
Mä voisin ottaa myös 50 kpl kortteja.
Pleksi, jos painetut kortit ei tule ennen mun matkaa niin voisin noutaa sulta niitä.
Maaemo, se takaboksi on perälaukku jota kutsutaan myös pallogrilliksi.:)
Olitko maaemo kehä ykkösellä ajelemassa länteen vähän ennen kahdeksaa? Ainakin mä ohittaessani kuvittelin morjestelevani sinulle.
No nyt ei kyllä osunut, en ole kummallakaan Kehällä käynyt tänään ollenkaan. Sen sijaan ajelin Nurmijärven kautta Mustialaan ja sieltä Lohjan ja Siuntion kautta kiertäen takaisin Espooseen :) . Usein kyllä ajan Kehää työmatkalla, mutta just tänään oli vapaapäivä (jonka tottakai käytin hyväksi hakemalla 13 kätköä :grin: ).
No tuntomerkit oli kai kumminkin kohdallaan. Nainen mustalla Ducatilla, reppu selässä ja vaaleeta kypärässä (muistin jlik:n kommentista)... Se tietty vähän epäilytti, että mä pääsin ohi :)-
Kohta on pleksilläkin satanen rikki.:)
Nyt vaan äkkiä hakemaan vielä yksi, vai tarviiko tehdä lähes naapuriin yksi kätkö lisää (mulla ois päässä hautumassa :;): ).
Jäi tosiaan suoritus vähän vajaaksi, kun en tullut katsoneeksi, paljonko niitä puuttu sadasta. Mutta ei se haittaa, kun oli niin hienoa päästä pitkästä aikaa ajelemaan ja kelikin oli täydellinen.
Tällä löytömäärällä riittää vielä reilusti lähikätköjä, mutta tietysti sun pitää tehdä myös yksi ihan naapuriin. Pääsee taas hämmästymään, että "ai täällä on tällainenkin" :)
Mulle käy kans sunnuntai.
Pleksillä 100 täynnä :jippikaijee:
:thumbsup:
Kysymys kohteiden tarkistuksesta: jos mulle tulee kohde tarkistettavaksi ja tulee tilanne et oon vaikka viikon pois, lomalla tms niin mites sen tarkistuksen kans sit käy ? Tavasin ohjeita mutten tuota asiaa sieltä löytänyt.
Tilanne et olen ilman konetta / nettiä vaikka viikon on aika epätodenäköinen mut eihän sitä tiedä et jos vaikka onnistuis niin tekemään joskus.
No hätä! Uudet kätköt on "yhteisessä jonossa" vartoomassa sopivan kielistä tarkastajaa. Sitten kun joku menee tarkastussivulle ja painaa "aloita" -nappia, ohjelma valitsee jonosta tarkastettavan kätkön. Eli kätköjä ei mitenkään etukäteen osoiteta kenellekään tarkasttettavaksi. Ja vaikka koneesi hajoaisi kesken tarkastuksen, niin ohjelma kyllä tarjoaa kätköä muillekin tarkastajille.
Vielä kerran suurkiitos SooSoo:lle :respect:
Kävin äsken hakemassa kortit ja olipa viimeisen päälle hieno homma. Niitä on reilu tuhat kappaletta todella hyvälle materiaalille painettuna ja vieläpä valmiiksi viidenkymmenen kappaleen nipuissa.
Tarpeellisuudesta vielä sen verran, että oon taas tälläkin viikolla jakanut aika monta lappusta, kun oon tavannut motoristeja esim huoltiksilla. Vieläkään ei ole sattunut kohdalle ketään, joka olisi kuullut sivustosta ennestään (siis viime kesä mukaan lukien).
Juu... tulen kyllä ja otan kortteja matkaan riittävästi - nyt on mistä ottaa.
Gozan kortit ei tosin oo vielä sirkelöitynä. Kokeilen ensin, jos nää hepposemmat kuitenkin kelpais :grin:
Tässä vielä SooSoo:n ottama kuva kirjapainosta...
Siinä on muiden kortit jo valmiina jakoon, mutta ne tukevammalle materiaalille painetut odottaa järeämpää leikkuria.
Liite 6751
:grin:
Jaahas... meikäläisen tekemän kätkön (Kruunuvuoren huvilat) ilmeisesti juuri se käkökysymyksen vastauksen antanut huvila on palanut! Pitänee poistaa kysymys ennenkuin kerkiän käydä paikalla ja keksiä uuden.
Torholan luola -kätköletka-ajelu siirretty huomiselle 24.5. klo 12. Mankin ST1