Mää tuurasin sua :thumbup:
Printable View
Mää tuurasin sua :thumbup:
Meni sen verran myöhään töissä, että jäi minultakin tällä kertaa käräjät väliin:blink:
Mitens tänään? Mä olisin ainakin menossa.
Hep!
Prätkä meni eilen talliin, saako tulla fiudella?
Tulossa. :p
Jää väliin ku lupasin mennä salille.
Niinpä niin.. Ei tämmönen nulikka snaijaa ku sen, että kaikista autoista tulee lopulta opeleita :D
Oon tulossa :jippikaijee:
Valitettavasti vielä töissä joten myyränpelottimella :D
Jepa! Ei ollut vielä kaikki mopot talviunilla, kun kaksi ilmestyi pihaan. Myös yhden mp gyyn bongasin paahtavan kehä ykköstä itään valoshow päällä, kun ajelin kotilolla kotia kohti
Kolme euroo miinus kakskytviis prosenttia on 2.75:grin:
Palautteen ja kassojen aivoriihen jälkeen tuodaan hyvitys pöytään. Käteisenä viiden sentin kolikko:O
Tää ei tapahtunut mulle, mutta vierestä seuralin.
Lähtiskö muut mukaan Käräjien org ale visaan. kuka saa ens kerralla koomisimman kuitin. Saa kaffet muun seurueen piikkiin.
Ne kassatytöt on kyllä kivoja ja söpöjä, mutta aina kun se kundi on töissä, homma vaan toimii paremmin.
Ite palloilin eilen ylitöissä niin jäi tälläinenkin kuittiepisodi välistä :rant:
Ehkä näinkin. Mutta kun monesti ei ole noista lähtöhinnoita tietoa. Jolloin prosentti show selviää vasta kuitista. Heitothan on yleensä alle euron luokkaa eli ei tästä tarvi mitään meteliä nostaa.
Ja mistä me siellä pöydässä juteltais koko talven jos kaikki toimis ja mopotkin alkaa olla tallissa.
Nyt kun on vetomiehellä alkaneet nuo yleisö uber ajelutukset, niin olisiko aika kiinnittää huomio matkustajan tiloihin?
Liite 8400
Ainakin miespuoliset kyyditettävät pitäisi mielummin jostain muusta ku satulanupista kiinni.
En ole tulossa, illasta töihin :rant:
Hep!
Tänään mopolla:jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:
Ainakin tässä vaiheessa päätettynä :),
jos sateen uhka yltyy niin sitten myyriksellä.
Mutta tulhaan,tulhaan
Saatan tulla.
Tänään en käräjille kerkeä.
Taitaa jäädä tänään väliin. Emännällä auto käytössä ja pyörä viety jo säilöön.
Ei pääse. Lasten harrastukset.
[emoji106]
Tänään :orgmp:, jos keli pysyy hyvänä.
Jos ei pysy, niin sitten myyriksellä.