On menohaluja, ei täällä kaakkurissa sada. :cruising:
Printable View
On menohaluja, ei täällä kaakkurissa sada. :cruising:
Pitää sitte ajella sinne sadetta keskustasta karkuun :)
Kiitos Jeswe railakkaasta veturoinnista, alako kivasti perskääkälläkin veri kiertämään. :D Ester yritti vesittää homman, muttei sitten kuitenkaan. Veturin takasen ilmavuoto saatiin ilmeisesti kuriin viiden silmäparin tiukalla tuijotuksella (tai sitten ei).
Kiitti Jeswelle mukavasta veturoinnista! Toivotaan että renkaassa ei olis reikää...
Kiitoksia Jeswelle, hyvä reitti ja kelit oli kohillaan..
Kiitokset kaikille, oli hyvä keli ajella.
Olisiko huomenna su. 31.5 kiinnostusta ajeluun?
Ehdotus Haapalehto Shell klo 12:00 => Tannila-Pudasjärvi-Oulu.
Eli samaa mutkaa mitä oli viime syksynä... :orgmp:
Tiistaille 2.6:tta näyttäisi Foreca ensiviikon ainoaa sateetonta päivää. (Tiiä häntä?):D Olisikohan Kaakkurin Teboililta n.tunnin/parin mutkaletka paikallaan? Jos startti olisi Klo 18.00 niin kerettäisiin "sorvin" äärestä itsekukin ja n.tikkarin mukaan ajellaan... Veturit pähkäilee sitten lopullisen reitin lähtöpaikalla. Tervetuloa uudetkin letkailijat tutustumaan reiluun porukkaan...:orgmp: Itse ajelen persmiehenä ja hieman vähempi ajaneet perämiehen eteen niin siitä se lysti alkaa. http://www.moottoripyora.org/keskust...-ryhmäajo-ohje
Jos te noin pitkiä retkiä teette niin ainakin kerran pitäis pysähtyä rankille :grin:
eikäkö tankille:)-
ehkäpä hoksaan ens kerralla katella millon mennään :bye:
Vois kyllä tiistaina lähteä ajelemaan.
Arkipäivät ei ainakaan mulle sovi, ellei aamulla 5 aikaan lähetä.
Yötöit sotkee mulla ainakin:polonen:
Alkaa näyttämään kelit jo liian hyvältä letkailuun joten kaakkurissa nähdään :orgmp:
VMAX kiittää veturia ja peränpitäjää ......ja kaikkia siltä väliltä.....:orgmp:
Letkareissu heitetty ja aivorasiat tuuletettu. :D RotuVaarin loihakalla veturoinnilla ja 11 pyörän letkalla mentiin Muhos-Ylikiiminki-Kiiminki-Oulu mukavassa kelissä. Ps. Reissukamoja pakkaavalle Marikalle (bikerbabe): Hyvää Man-saarten matkaa! :bye:
Kiva pieni iltalenkki. 11 pyörää mukana ja kaikilla kuskeilla naama virneessä,
ilmeisen onnistunut ajelu. Kiitos kaikille ja erityisesti Kallokkaalle pukaman roolista.
http://i1274.photobucket.com/albums/...psaxph5zmn.jpg
Onneksi mulla oli mopo piilossa, oisitta kuitenki kuolanneet sen pilalle ku ohi ajoitte :D
Kiitos Rotuvaarille vedosta. Vauhti oli soppelia jälleen kerran...
Onko heinäkuussa porukkaa maisemissa? Vois kokeilla, että saataisko joku päivä yhden letkan verran motoristeja koolle. Edes lyheyn letkan verran :)
Kyllä tässä paikalla ollaan. Joko mennään?