Juu on osalla hintaa. Mutta niinku aikasemmin viime syksynä täällä jo väännettiin samasta asiasta, totean edelleen: Ei ole taitoa ruveta väsäämään itse. Jos väsään itse, siihen menee useampi tunti, jonka voi helposti muuttaa myös rahaksi laskemalla kulutetulle ajalle hintaa.Lainaa:
(cmas @ Syys. 12 2008,20:46) kirjoitti
Toi R&G teline kesti 10tk ja hajosi siksi, että jouduin laittamaan kilven taakse teräslevyn tukemaan voimakkaasti tärisevää kilpeä. Kilpi oli jo kokonaan poikki. Ei ollu varmaan suunniteltu telinettä ekstämään tuollaista lisäpainoa. Telineitä ei myöskään ole suunniteltu käytettäväksi cvaihtoputkien kanssa, jotka lisäävät melko expodentiaalisesti kilpeen kohdistuvaa tärinää ja väpätystä.
Täällähän joku väkästeli itse useammankin telineen ja totesi lopulta että ei kestä. Puskissa kyykkiminen kilpeä etsien myös vie aikaa ja kaiken lisäksi vituttaa suunnattomasti.
Jos joku oikeesti täällä on käsistään kätevä ja väkästelee telineen joka kestää, olen valmis sellaisesta kädentaitoiselle maksamaan.
Putkista vielä...Itse en varsinaisesti kyllä putken muutoksella hakenut lisää tehoa tai väntöä. Selkeä painonpudotus (useampi kilo), 100x parempi ulkonäkö ja siirtyminen ruohonleikkuriäänistä kunnon supermotoääniin olivat syitä miksi orkkisputket vaihdoin. Itselläni ei ole epäilystäkään siitä, etteikö originaalit veturinpiiput tuottaisi parempaa teho/vääntökäyrää. Saattaa myös olla erilaisia mittaustuloksia, kuten keskuudestamme poistunut Kauko tähänkin topicciin dynokäppyröillä todisti.
Toisaalta mulle on melko sama miten pitkään uusi teline toimii tai pysyy, koska tuskin kovin montaa kilometriä tulen enää tällä vehkeellä ajamaan. Isommat lelut odottavat keväällä. Kivaa on kuitenkin ollut, koko rahan edestä.