Lainaa:
(uijui @ Touko. 25 2010,21:02) kirjoitti
Mahto olla gyy miehellään. Itse en noita mulkvisteja ja niiden edesottamuksia arvosta. Mopopoikia jahtaavat, mutta sitten kun on jotain oikeeta hommaa, niin eivät ehdi, tai on pulla huulessa.
Kannattannee niitä polliisi setiä vähä pelätäkki jos meinaat viistoista vuotiaisiin sekkoilla, vai tarkotakko ehkä jottain sen ikästä mopua allekirjotuksellas?
http://www.moottoripyora.org/iB_html...fused_orig.gif
Siis pittää kai se joku roti olla siinäki miten nuo mopopojat ajelee liikenteesä ja kuka muu siitä pittäis huolta ku ystävämme polliisi.
Säännöthä on tehty meijän kakkien parraaksi ja niitä olis kyllä syytä nouattaa, on meinaan tällekki kevväälle jo nähty riittävän monta ruumista.
Niiijja mitähän kaikkea tuhoa se mopopoika ois mahollisesti saanu aikaan sillä kaahailullaan, pitäs kyllä tuollasten pässien vanhemmat saattaa eesvastuuseen jäläkikasvusa sekkoiluista.
Polliisi toimi kyllä mummielestä oikein.
Niijja rattijuopot sais mun puolesta ampua puhalluspaikalle, ni yhteiskunta säästäs huikeita summia.
Niijja sitte yks päivä koukkas mun eestä yks mopopoika kootterilla nii, että hyvä ettei alle jääny. Jätkä jäi ajjaan ajoraalle vaikka vieresä oli kevyelliikenteevväylä ja sallittu moppoille. No se mikä siinä oli ouvointa oli se, että sen kootterin kyyvisä oli kolome ihimistä ja meno oli meleko huterannäköstä.