Lainaa:
(freerider70 @ Touko. 26 2009,20:37) kirjoitti
Jotenkin huvittaa tää Harleyn mollaaminen tässä ketjussa, liekö kateellisten panettelua vai mitä? :
Jaa-a voin ihan vilpittömästi sanoa että montaa asiaa olen eläissäni kadehtinut ja himoinnut itselleni - mutta ensimmäistäkään Harleytä en koskaan.
Siltin olen auliisti moisia rojuja omistavia kavereita niitä auttanut tekohengittämään eheiksi.
Eli ihan omi havaintoja raportoin vaan satunnaisten ajurien toiminnasta.
Tosin pidän minä Audejakin lähinnä liikkuvina mainoskyltteinä kuskinsa avuttomuudesta - jotka yleensä kehuvat letkut tanassa jättäneensä talvi- eli Q-kelissä 1,3 teiniCorollia nelivetonsa turvin.
Yhtään sankaritarinaa en muista kuulleeni vaihtaessa tulta putkesta sylkevien Skylinejen kyykyttämisestä...
Vaan niinpä vaan oltiin nyrkit rasvassa kaivamassa sylinterikanteen katkennutta pakosarjan pulttia toverin TQsta poies.
Mitä tästä opimme: vaikken pitäisi muiden harrastusvälineiden valintaa ihan loppuun harkittuna sen ei pitäisi minusta olla mikään este solidaarisuudelle muita alan harrastajia kohtaan.
(PS:Bensa-autoni on Volvo, joskin niin köyhä että sitä varten edes kehitysmaalaisen ei tarvitsisi ottaa velkaa... ajaakkaan sillä ei voi kun moottori on lojunut tallin nurkassa vaikka kuinka pitkään.)