Jaa, mä taas olen onnistunu kaivamaan vain positiivisia kokemuksia tuosta ilmaboxin avaamisesta. Juurikin noilta ulkomaisilta palstoilta... *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ticons/omg.gif Mitäs ihmettä tää nyt on... Pitääkö mun alkaa kyseenalastaan KAIKKI...
Minäkään en muuten tykännyt Remuksen äänestä, kun eräässä liikkeessä nimittäin pyysin kaveria käynnistämään tollasen K1200S:n Remuksen Powerconella varustettuna. Minusta se oli hyvinki peltisen kuulonen kapistus. Kun taas tämä Zard ei sitä kyllä näin ensikuulemalla ole... muodoiltaan kyllä muistuttaa tuota Powerconea todella paljon.
Mut ehkä tää Zard on hiukan paksumpi tuonne loppuun, jospa se jotain vaikuttaa? Niinku totesin niin pienillä kiekoilla on muhkeen kuulonen... ja kun vähän nostaa niin alkaa enemmänkin silleen viheltää kuin että alkaisi pöristä. Noise killerin poisto toi vain lisää bassoa ääneen, kun taas edellisissä putkissani se on juuri tuonut sen pörisevän äänen lopullisesti esiin. Mut tietty, vaatiihan tämä että pääsee liikenteeseen jotta tietää lopullisesti miten on. Lupaava kuitenkin!
Jos netistä olet näitä putkia kuunnellut, niin millasilla vehkeillä olet ääntä tuottanut? Nimittäin otin itsekkin tuota Zardia videolle, ja ei kyllä ihan läppärin kajareilla päästä totuuteen... Vaatii kyllä kotiteatterin / telkun kautta pyörittämistä ni sitten ollaan siellä aidoissa tunnelmissa.