(Sepi @ Heinä. 20 2008,13:46) kirjoitti
Jätkät meni halpaan...
Se ek@ mitään kännissä ajamisesta ikinä voi kiinni jäädä, se sentään ajelee jossakin missä on kelejä ja lämpöä, eikä kyttiä joka puskan takana.
Täällä orgissa on kyllä hienosti ketjusta toiseen vaihtunut tämä valvonnan ihannointi, milloin kyttä on natsi tai sitten se on kaveri.
Tässäkin ketjussa oikein huudetaan 100% seurantaa kaikille ja kaikelle, ei vois holhoominen enää paljoo pahentua...
Ihan tiedoksi että kun aamulla aikaisin liikkuu tuolla tien päällä niin poliisit on puhalluttanut monesti ennen kuutta, silti pienin mielessä oleva vaara on rattijuopot, kyllä kaikenmoiset elukat ja sekopäiset raivopäät on huomattavasti suurempi uhka.
On alkanut kummasti lisääntymään tämä jenkkien lanseeraama "road rage" täällä auvoisessa Suomessa.
Oma mielipide on että poliisi tekee omaa työtään ja oikeastaan ihan hyvin sen tekeekin, itse olen ajanut muutaman kerran hieman epävarmassa olossa, kun on olo ollut oikeasti huono olen käynyt puhaltamassa kun asun lähellä kyttistä, silti on mittari näyttänyt nollaa.
Ja aloittajan kysymykseen, olen ajanut pienissä, prätkällä ja autolla, raskauttavaksi prätkällä ajamisen tekee se että oli shortsit ja hihaton paita, jalassakin vaan sandaalit, eikä kypärääkään ollut, niin ja kyydissäkin oli kaverin tytär...