Omia kokemuksiani Superbikersistä tältä ajokaudelta:
Kävin prätkämessuilla katselemassa kevlar-hupparia. Mieleistäni hupparia oli messuilla vain mustana, mutta tiesin siitä olevan olemassa myös oliivinvihreän, jonka halusin. Niitä oli tulossa myöhemmässä lastissa, joten sovittiin, että maksan messuhinnan paikan päällä saan sen ilmaisella toimituksella heti, kun kuorma tulee. Muutaman viikon päästä Memmu soitteli vain kertoakseen, että tilaustani ei suinkaan ole unohdettu, mutta kuormaa ei ole vielä tullut (keskellä talvea, kun en ollut hupparia ehtinyt edes kaipaamaan). Tuosta pari viikkoa eteenpäin, edelleen reilusti ennen ajokauden alkua, tuli paketti postiin :).
Joskus myöhemmin keväällä kävin liikkeessä katselemassa kevlar-farkkuja. Kun vartta ei ole minulle enempää suotu, pitää olla lyhytlahkeinen malli, jollaisen löytäminen voi välillä olla vähän haastavaa. Katseltiin Memmun kanssa pitkään eri malleja ja kokoja ja tultiin siihen tulokseen, että minun spekseilläni ei sopivia liikkeestä siihen hätään löydy. Kaikki kauden mallit eivät olleet vielä tuolloin saapuneet ja myöhemmissä kuormissa olisi kuulemma tulossa sopivaa mallia, joten taas jätin yhteystietoni ja jäin odottelemaan. Ehkä viikon(!) päästä Memmu soitteli kertoakseen, että kuorma tuli, mutta tuossa kuormassa ei ollut vielä mitään minulle sopivaa, etten ihmettelisi, miksi nettikauppaan tuli uusia tuotteita, mutta ei ole soiteltu. Seuraava soitto tuli taas muutaman päivän päästä ja kertoi, että minulle täydelliset housut on laitettu nimelläni syrjään. Jotenkin en edes hirveästi yllättynyt, kun housut olivat tosiaan ihan täydelliset. En tainnut muistaa edes kysyä hintaa ennen kassalle siirtymistä, mutta sekin oli oikein kohtuullinen :grin:.
Tänään kotiutin vielä kantisalennuksella -30% Dainesen takin, josta olin edellisellä käyntikerralla saanut Memmulta muistilapun, kun silloin ei budjetti antanut periksi ostaa sitä täydellä hinnalla. Ykkösvärivaihtoehtoa ei enää ollut, mutta toiseksi paraskin väri kelpasi hyvin. Ja palvelu oli taas kerran niin priimaa, että käynnin ainoaksi miinukseksi jäi, kun en keksinyt mitään tekosyytä notkua liikkeessä pidempään :right:.
tl;dr -versio: Suomen paras liike ja asiakaspalvelija :rakastunut::jippikaijee::thumbup:. Eikä vain prätkäkamoissa, vaan ihan missä tahansa kategoriassa.