Totta, ei tule alipainetta vaihtaessa, eli ei pitäisi olla venavarren kumit. Mutta viimeksi myös pöläytti ainakin kerran käynnistäessäkin, toki voi sekin johtua siitä että öljyä olisi kertynyt paluuseen edellisen sammutuksen jälkeen. Tää vaan on vähäsen vaikeeta selvitellä vikaa, kun on takanatulijoiden ja katsojien kuulopuheiden varassa, mutta jotain häikkää kuitenkin vielä on :D
Paluussa ei ole huohotusta, paluuletku menee suoraan pumpulle. En ole saanut tuonne soviteltua keruusäiliötä, mutta seuraavaan setuppiin pitäisi sekin koittaa ympätä. Mekaanisella pumpulla meinasin seuraavaksi kokeilla, josko sillä olisi tuotto ja toimintavarmuus kohdillaan. Keruusäiliön saisi sopimaan nykyisen pumpun paikalle kohtalaisen siististi, niin olisi sekin kunnossa.
Juu, sytkää katkova Cordona on shifterinä. Toi paluun ja pumpun tuoton suhde pitää mitata vielä, viimeksi kasatessa en kerinnyt kuin toteamaan että pumppu työntää öljyä ihan perkeleesti enemmän kuin kuvittelin :grin:
edit: Tossa
https://youtu.be/ZuCPIU2UaXg?t=310 on paras videotodiste mopon savutteluista mitä oon löytänyt, eli toi 5:13 ajassa ohi menevä olen minä