yöLiitäjä kirjoitti
Ei oo mitään väliä, kunhan on KTM Duke (kun syksyllä alkoi näyttää näiden myynti-ilmoituksia, niin hivenen nieleskelin - mun oma maksoi murto-osan (1/2) näiden hinnasta). Mennään katsomaan perjantaina :) Messuilla tykkäsi eniten sen päällä istua.
Mitä olen nyt kuulostellut muutamilta tutuilta, jotka ovat perehtyneet näihin enemmänkin, niin heidänkin mielestään tämä on se paras tapa - jää enempi aikaa ajeluun. Ja tietysti se, että melkein kaikki teinit haluavat ajaa mieluummin uudemmalla kuin vanhemmalla. Itse päädyin tällaiseen ratkaisuun, kun olen niin pihi. Talvella voi saada hyvän tarjouksen ja jos ostaa halvalla vanhan ja paljon ajetun, niin korjausten jälkeen hinta voi pompsahtaa ties mihin lukemiin. Ja myydessä olen liian rehellinen, että ei viitsi sutta ja sekundaa myydä. Ja kuka ostaisi mopedin, josta myyjänä sanoisin, että paljon on vikaa ja ihan on konekin p....na, jotta parempi on ostaa joku muu... :blink:
Ja onhan se jo nähty tuon skootterinkin osalta, että vanha on konstikas. Katteet vaihdettiin heti kättelyssä, seuraavaksi sylinterikannen tiiviste, kun falskasi ja oli siksi vaikeaa käynnistää (kunnes lirahti kaikki nesteet pihalle). No sitten piti jo tarttua hitsausvehkeisiin, kun pakoputken kannake ei kestänyt. Muutenhan tuo on kyllä toiminut - varsinkin kun laitettiin sen haurastuneen imukaulan tilalle uusi. :D Tosin siinä täytyy vieläkin olla herkällä kuulolla, kun käynnistelee. Muuten joutuu jalkamieheksi ellei joku taitavampi käynnistä. Tälläkö mopedilla tytär sitten tulee ajelemaan? :blink: - jos niin käy, niin kaksi oikukasta ja itsepäistä kohtaa toisensa! :right: