Voitaisko me kaikki saada eka liputusvuoro? :grin:
Printable View
Näyttäis, että parin tunnin päästä siellä ajetaan, jos ei tule lisää vettä.
Rata on kostea muttei sada, yks tossa kiersi keskiryhmässä 2.07.xx aikoja suunnilleen.
Toistaiseksi ajan tappamista mökissä.
Mutta usko on kova, parin tunnin päästä ajetaan.
Ei mitään hätää. Lauantaina pääsette jo kuuden jälkeen illalla ajamaan :thumbup:
http://www.yr.no/sted/Finland/V%C3%A...inland/Loimaa/
Eipä taida auttaa vaikka kuinka vatkais ja esittäis anti-sadetanssia. Kaikki 4 eri ennustetta sanoo, että huomenna sataa. Miten paljon, niin se jää nähtäväksi...:pissed:
Mites täältä PKS:ltä, onko huomenna muita, jotka ovat tulossa Lahnuksen Shelliltä? Itse ajan joka tapauksessa, mutta en turhaan tuu Lahnukselle, jos ajelen yksin. Lippuvuoro on lippuvuoro. Onneks päivän päätteeksi pääsee landelle, voi laittaa saunan päälle ja juoda bisseä :bisseä: Maanantaina tarttee mopon kuitenkin, kun Kallio racing kutsuu:jippikaijee:
Mä tuun hyvissä ajoin ennen 6:45:ttä heräämään kupillisella tai kahdella kahvia. Google antoi ajoajaksi 2h22min ja Tyre hieman mutkaisempaa reittiä 2:37. Mutta ei taida mutkat houkutella vaan mennäänö melko suoraan reittiä Lahnus-Vihti-Pusula-Somero-Loimaa-rata? VT2:sta ei aja kun ihan helvetillisessä kiireessä...
Tuolla meidän aikataululla ehditään hyvin tankkaamaan ja ilmoittautumaan. Ruuhkaa ei taida "kisatoimistossa" olla
Kiitos vielä tätäkin kautta ajotaito II kouluttajille, kivoja tipsejä tuli kesä jutailuihin.
Seuraava ratapäivä ehkä vähän kuivemmissa olosuhteissa.:)
Perjantain liputusvuorot:
klo Portti Lippu1 Lippu2 10-12 pena1 scuuba pete457 12-14 talli21 miolta jasu75 14-16 Jantunen2 Ladybird Leppis 16-18 Brocol HurR1cane Tuurihaukka 18-20 marko.fzs MyRa Knaku varalla shyhander
Minoon antanu vuoroni eteenpäin ja Vertzu on kuitannu meilin...
Tänään oli mainio päivä treenata sadekeliajoa. Muutama tunti sadetta, mutta muuten "normaali kesäkeli".
Minua mietitytti, miksi nopeita eikä keskiryhmäläisiä kovin montaa radalla näkynyt!!
Tiukat mutkat tuli tänään otettu superkertoimella. Vielä pitkä kausi edessä......
Huomenna vaan radalle vaikka Esterin Per....
Laitettu viestiä ratavastaaville ja Shyhanderille, en pääse paikalle ja lippuvuoro pitäisi hoitaa.. Karenssia odotellessa.. :(
Mä lähden työntään kohti Alastaroa :thumbup: no worries.
Olis sit yx jässärihintanen hitaan ryhmän lippu tarjolla. NollaNeljäsataa456698.:cruising:
Ny ei naurata... Ois se GW:n paatti ollut oikeasti paras kulkuneuvo.
Jepjep.
2 päivää oltiin Alastarolla.
Säästyi bensaa, säästyi renkaat. Ei tarvinnut edes kamoja purkaa kärrystä.
Kätevää! :p
Puhelin löytyi, nyt ei harmita enää mikään! Tai no, vähän enemmän olisi voinut ehtiä ajamaan... :grin: