Kiitoksia myös täältä paikalla olleille:) On se vaan mukavaa touhua taas pienen tauon jälkeen:grin:
Printable View
Kiitoksia myös täältä paikalla olleille:) On se vaan mukavaa touhua taas pienen tauon jälkeen:grin:
Ens viikolla la tai su jotain reilumpaa 300 - 400 km lenkkiä?
Käytäis etsimässä kaikki routapatit.
Mikä jottei. Routapatti jahti kuulostaa kivalta:orgmp:
Noniin, tästä se näköjään taas alkaa... Eli töissä!:itkupilli:
oisko kellään lainata synkkamittareita??
vastata voi tänne tai yv;nä
-Ville-
Mites tän viikon sunnuntai? Keliä ainakin lupaa.
Mulla olis lauantai vapaa, kerrankin :jpstyle: Mut mä olen se letkan hidaste, et pitäiskö mun vain leikkiä yksikseni ... :orgmp2: Teidän pyörät menee kuitenkin noin -----> :orgmp: :grin:
Sunnuntai vois sopia.
Eiköhän tuo sovi ,lauantaina vois vaihtaa öljyt ja suodattimen.
Olikos kukaan menossa käymään lauantaina Raision aakkosilla huomaa motoristi pippaloihin, muistaakseni pitäis olla tulevana lauantaina ja olikin http://www.mpmaailma.fi/uutinen/huom...-ympari-suomea
Näyttää siltä, että lähtöjä on molempina päivinä. Lauantaina puhaltelen vielä sen verran perjantain ilmoja. Kevään viimeiset sovitut kinkerit.
Saas nähdä sitten, lähdenkö yksin, pikana, vai laitanko varoitusta hyvissä ajoin tänne. Riippuu kuinka paljon kuperkeikkalimonaatia perjantaina menee.
Sunnuntai sopis! Kerrankin!!:D
Ellei illat mee pitkiksi, niin mukana sekä & että.
Kai sunnutainaki ollaan lähdös??
Mopo vihdoin kulkukunnossa... Joinaan viikolla letkoille, jos lenkkiä porukka heittämässä. :)
Onks mahdollisuus törmätä (ei sanan varsinaises merkitykses) turkulaisiin lauantaina Ruukin-kierroksel?
ite meinasin ainakin lähteä ruukkeja kiertelemään:orgmp3:
Meikä ei ainakaan pääse, Alastaro kutsuu silloin.
ei ehi, pittää tyhjentää tiluksia...
Pitkän matkan ajot on meikäläiseltä nyt ohi ainakin kahdeksi kuukaudeksi olkapäävamman takia, kuntoutusta pari kuukautta. Työmatkat taittuu siinä ja siinä pyörällä.. :no: