O.L.M.I kirjoitti
Vastaan vaiks oon kännissä. Onko tällä tavalla ajattelevia ihmisiä (lampaita, nöyristelijöitä) täällä kovinkin paljon?
Olla töpeksimättä jatkossa Voi vittu pitäskö mun nyt tappaa itteni kun en yhtä "tikkaria" huomnnut?
mennä asiallisesssa vaatetuksessa Joo, vittu heti vaihdan jopa vaatteeni että vaikutan tarpeeksi hallitoalamaiselta keskustellessani jokun mun maksamilla veroilla elätettävän virkavaxin kanssa
nouseva tai laskeva humala saattaa lisätä penaltia Ei jumalauta, mun maksamilla verovaroilla elätettävä virkaloinen voi vittu pahastua jos mää olen vähän niin kuin maistanut ja kun on pahastunut niin sitten voi antaa lakeihin perustumatonta "penalttia" kun ei nyöristelyn määrä riitä. Ettette voi olla täällä näin lampaita, joku elättipersereikä siis voi anta ateille vähän "penalttia" kun ette sovi jonkun persereijän kommarinormiin?
Tälläistä hallintoa kutsutaan diktatuuriksi eikä se voi mitenkään heijastaa vapaan kansan tahtoa tai legitimiteettiä. Ei ainakaan mun.
Jos valitukset suuntaan lähdet niin perustele hyvin ja aukottomasti ko ASIAA Mistään muusta en ole vaatimuksi esittämässäkään. Nyt tiedän jo paljon miten homma menee, lisävinkkejä otetaan toki vastaan, ja on jo tullut selväksi että koko systeemi on viritetty siihen ettei veronmakasja voi itse puolustautua systeemiä vastaan.
Vähän hapan tuli vastauksesta, ei pidä nettinimimerkin hlökohtaisesti pahastua, mutta heijastaa vissiin tuntojani.