Mukavaa olit taas pitkästä aikaa ajella letkassa.
Kiitos vetureille mutkista :orgmp:
Ja kun kyselin et pärjääkö alle 700cc pyörällä ni tarkoitin että pärjääkö
pyörällä millä ei yli 100km/h ei oo enään mukava ajaa
Printable View
Mukavaa olit taas pitkästä aikaa ajella letkassa.
Kiitos vetureille mutkista :orgmp:
Ja kun kyselin et pärjääkö alle 700cc pyörällä ni tarkoitin että pärjääkö
pyörällä millä ei yli 100km/h ei oo enään mukava ajaa
Se kirjaa maksiminopeuden, kun sitä ajetaan jokin tietty aikamääre.
Eli parikymmentä sekkaa esim.150km/h ei kirjaudu lainkaan naviin maksiminopeudeksi.
Kiitokset ajoseurasta, uutta pätkää oli paljonkin mulle kun yleensä tulee ajeltua enemmän itäsuunnalla. Risteysten merkkaukseen kun vielä panostetaan niin pysyy porukka kasassa paremmin.
Kiitoksia, kivaa oli taas!
Joo, kiitos Go-Za:lle mutkapätkistä ja muille osallistuneille seurasta... Oli taas kiva viettää sunnuntai päivä pyörän päällä :)
Ensin suurkiitos veturille tasaisesta ja turvallisesta vetämisestä! Sitten risuja letkalle: Tämän loppukesän noin viidellä PK letkalla veetutti ku merkkimies lähti poikkeuksetta risteyksestä noin puoli kilsaa ennen liikkeelle ku häntäpää saavuttaa risteyksen. Siinä on satasta liikkuvan mopon selästä hälvetin vaikea erottaa oliko se meikäläisiä vai joku paikallinen suuruus. Tänään ei tätä ongelmaa ollut ku risteyksissä ei odottanut kukaan.
En tajua mihin sieltä risteyksestä on niin kiire ku ei kuitenkaan ajeta kilpaa, vaan käsittääkseni on tarkoitus pitää letka kasassa?
Kai meidän kaikkien on oppirahat maksettava. Itse opin ekan TouRinkin merkkausvirheestäni enkä ole sen jälkeen päästänyt toistumaan. Eilen oli etelänaapurin pojan vuoro tehdä virhe, jonka johdosta sitten ryhmä hajosi kahteen osaan. Sikäli onneksi melko pieni vahinko, että oltiin jo melkein maalissa (koska sateen takia meni reitti uusiksi).
Kiitos reissusta, varsinkin peräpään miehille :) Eipä mua tuo letkan hajoaminen haitannu, pääasia että ajettiin!
Uskallan väittää, että merkkausvirheitä oli lenkillä useampi. Jos kyseessä olisi ollut vain E-kilpisen unohdus minäkin olisin päätynyt Nesteen sijasta Shellille.
Enkä minä oikeastaan avannut suutani tämän yhden sunnuntailetkan perusteella, vaan halusin kiinnittää yleistä huomiota merkkaamisen tärkeydestä juurikin sateella. Loppuletkassa on aina mukana joku joka ajaa silloin taitojensa äärirajoilla. Eikä sinne perään tarvita enää torikokouksia risteyksiin ja U-käännöksiä kun havaitaan hetken päästä, ettei se ollutkaan tämä tie.
Jos .orgin puitteissa järjestetään vetomies/perämies kurssit ensi kesää silmälläpitäen, niin käytän mielellään siellä puheenvuoron koskien nimenomaan tätä aihetta.