Kortti :thumbup: tuli mut ei tarraa :sad3:
Oliks toi tuhat ekaa faktaa?
Printable View
Kortti :thumbup: tuli mut ei tarraa :sad3:
Oliks toi tuhat ekaa faktaa?
Mä mietin et mikä toi Viikkari on. Nyt välähti vasta! :thumbup:
Älkääpä hätäilkö. Kunhan kotiudun takaisin Suomeen ja ehdin kaikki kasautuneet työtehtävät purkaa pois ja hoitaa muutaman muun asian alta, yritän oikaista tuon teippausasian niiden osalta jotka ilman ovat jääneet. Eihän se ole kiva jos iliman jää. Lupaan tehdä voitavani, katsotaan mihin se riittä :thumbup:
Ps. Viikkarin risteilylahjakortteja oli ihan alkuperäisenkin tiedotteen mukaan tuhannelle ensimmäiselle ja se raja poikkastiin jo aikaa sitten kun vahvat lumet olivat vielä maassa. Toki postitusfirman väen kellot olisivat voineet soida siinä vaiheessa kun tuo raja rikottiin mutta tällä kertaa näin. Aiheesta on kyllä tiedotettu ihan virallisestikkin. Pahoittelen jos joku on väärinymmärtänyt asian.
Täällä myöskin ylimääräinen lahjakortti jollekin halukkaalle.
Itte en kortin voimassa olon aikana mitenkään täältä Kuopiosta asti ennätä risteilemään, joten kortti matkaa postin välityksellä jollekin halukkaalle oikein mielellään. Parempi kai se on hyötykäyttöön saada kuin saunan sytykkeeksi?
Edit: Meni jo...
Juu ei tässä minnekään porauslautalle nyt jouda. Yhteystiedot yksityisviestinä niin aistikas merellinen elämysmatka on sinun. Nopein käsi voittaa.
EDIT: Meni jo!
No siis noi viikkarin lahjakortit on yksi tyhjän kanssa. Noita ilmaisia/about ilmaisia tulee jatkuvasti toimistolle. Ton tarran voisi ehkä laittaa pyörään kiinne;)
Niin. Ja toisaalla toimistonpöydällä lojui MM-lätkän VIP-aitiolippuja. Jäivät käyttämättä, kun porukka meni mielummin kotiin ja veti punkkua villasukat jalassa.
Enemmistö ihmisistä, ja todennäköisesti myös MotOrg-jäsenistöstä, on kuitenkin Ihan Tavallisissa Työpaikoissa, joissa ei jaeta kaikenlaisia pilettejä vaivaksi asti. Ja sen vuoksi enemmistö myös arvostaa tämmöisiä jäsenetuja. Ja kun niitä käytetään, meillä on myös jatkossa yhteistyökumppaneita.
Kortti löysi uuden kodin :thumbsup:
^komppaan ed. viestiä, näin erätauolla :jippikaijee: Suomi johtaa
mä voisin kans lahjoittaa mun viikkarin kortin en ehdi lähteen risteilylle. yv:tä mulle joka tarvii kortin ennemmin annan tarvitsevalle :)
Moronnääs, maksoin 25.3, eikä ole korttiakaan näkynyt? Osoitetiedot löytyy profiilista. :itkupilli:
Itselläni ei ole liittymisestä aikaa kulunut kuin viikon verran, mutta silti odotus kortille ja mahd.tarralle on kova :) kuinkas kauan korttia yleensä joutuu odottelemaan?
Täältä löytyy myös Espoon suunnalta yksi kappale risteilylahjakortteja jollekin tarvitsevalle.
Täältä myös lahjakortti sitä tarvitsevalle, nopein saa.
Joko nouto PK-seudulta tai kusti polkee perille.
Millonkas tuo Jäsenkortti kolahtaa laatikkoon?
Elkääkä unhoittako tarroja, vaikka olenkin itselleni luvannut jotten tuohon kalliiseen Schuberthiin tarroja liimailekkaan niin voisin tässä jopa tehdä poikkeuksen :D
Saiskos noita tarroja muuten tilattua jotta sais pyörän keulaan kans, ei oikeen viittis kypärän ottaan liimata mutta kun haluais eteenkinpäin :WAZAAP:
Samaa täällä odotellaan :) korttia sekä tarraa into pinkeenä.
Ei oo täälläkään korttia tai tarraa näkynyt. Tosin jäsenyydenkin maksoin vasta pari viikkoa sitten :grin:
Tarrat ovat tekeillä ja seuraava jäsenkorttipostitus lähtee vasta kun ne on saatu mukaan laitettavaksi. Ikävä kyllä meidän teippaukset ovat määrältään niin pieniä että emme aina kiilaa hyvistä suhteista huolimatta työlistan kärkeen, vaan ne ns. Tuottavat työt ovat prioriteettilistalla karvan verran meidän edellä. Mutta ihan kohta niitä pitäisi taas olla. Sitten ne pitää mun ehtiä vielä ajamaan postitusfirmaan ja sitten alkaa taas kusti polkea. Ihan pikku pikku hetki vielä....
Honda jo odottamassa, A-kortin ajotunnit menossa ja nyt päätin kantaa oman korteni kekoon ja tuin hyvää asiaa. Eli siis liityin MotOrgin jäseneksi tällä päivämäärällä. :WAZAAP: nim. Aloitteleva motoristi
Mulla on nyt puuttuvat tarrat kyydissä ja heti kun ehdin ajamaan ne postitusfirmaan saadaan postia liikkeelle. Pieni erä löytyy myös kiiltävää valkoista ja kiiltävää mustaa joita on mahdollista jatkossa ostaa hintaan 3 € kpl, niin kauan kuin tavaraa riittää. Toistaiseksi myynnissä vain määrättyjen orgin tapahtumien yhteydessä.
Ilmottaudun myös tarrattomien joukkoon... Kortti löytyy :D
Toivottavasti tulee myyntiin tarroja joskus, olisi jepa saada pottaan sekä pyörään johonkin eteen, odotellessa tapahtumaa :)
Kohta saa edes toisen :WAZAAP: