???!!!??? No toivottavasti talobisnekset menee putkeen!
Printable View
Olisin kiinnostunut lähtemään mukaan ajelemaan viikonlopuksi.
Kävin äsken pyörähtää Neste Tuuliruusun pihalla ja oletin, et Go-Za on jo perustanut leirin johonkin nurkkaan makuupusseineen mutta ei näkynyt, tai sit oli hyvin maastoutuneena:D
Hei mitenkäs muuten, onks siinä yöpymisen yhteydessä mahdollisuus ruokkia itsensä, vai syödäänks ennen majoittumista? :O ...Vai otanko omat eväät :D
Kait sinne pitää joku henkiinjäämis -muonapakkaus varuiksi ottaa>>laukut täyteen grillimakkaraa:;):
Saa kattoa mitä hanuri tykkää reissusta kun taitaa mennä se 600 kilsaa päivään.
Kai se menee kivasti, turun jannuthan ei valita matkasta :p
Mukana ollaan :cruising:
Jep, ei haittaa. Jos toi on se pätkä missä on ne luolahieroglyfit niin se on ihan piisofkake. Olen sen enskalla vetässyt pariin kertaan....Aluks aattelin, jotta tällä uudella sportsterilla ei vielä viittis lähtee; mut ajetaan vaan prkl!
Jaa, vähän muuten kun muistelen niin siinä tais olla kyl muutamia nypyltä lievän oikeen kautta alas ja vasemmalle kaartavia ulos kallistuvia kuulalaakerimutkia :grin:
editoitu ja en osaa kirjoittaa ja prkel ne ol kalliomaalauksia
Täältä kans hep! Tuli heimoneuvostolta puoltava vastaus anomukseen :D
Ei hel... Makkaraa ?! Joo mihinköhän reissuun oon pääni pistäny :D
Niin ja mulla ei sitten hirveemmin ajokokemusta ole hiekkateiltä niin köröttelen sit varmaan 5km/h :D
Syöpötellään Gourmét-ravintola ABC:ssä n. 320km lähtöpaikan jälkeen. Eli Redolle n. 210km letkaan liittymisen jälkeen.
Majoituspaikkaan ei ole varattu iltaruokailua.... mutta olen melko varma että grillauspaikka löytyy, eli ostetaan samaisen ABC:n hyllyt tyhjiksi Atrian hiillosmakkaraa (nam!), Itse ajattelin kyllä jotain kanaa tai possupihviä mussuttaa illalla:wanna:
Hmm. Meidän täytyy ravita kupu kunnolla ennen lähtöä Mäntsälästä (takana aamuajo Posarista, lähtö sieltä klo 6). Täytyy ahmia Tuliruusussa viimeistään lämminruoka ja sit tuolla ABC:ssä vaikka setti uudestaan:)
Mites Turun porukka, eikös teillä ole vähä sama homma syömisten kanssa?
Reitit TomTom -muodossa ladattavissa: täältä.
Grillausmahdollisuudet ovat mainiot! Alueella on ulkotulipaikka ja n. parinsadanmetrin päässä on grillikota. (Kyläpäällikkö kertoo...)
Menit sitten tyrimään reitit!
"Tyre" muodossa, menee siis Garminiin kans.
Sää sedät puhuu höpöjä telkkarissa :blink:
Foreca säätää taas omiaan. :)