Itellä sattui äsken melkeen samanlainen tapaus mutta en osunu autoon. Ajoin suoralla tiellä ja auto tuli oikealta eteen aloin hiastaa vauhtia mutta kohta sen ensimmäisen auton takaa tulee myös toinen auto. Toisen auton ku näin meni etujarru lukkoon ja minä tipahdin kyydistä ja liukuin asfalttia pitkin. Pyörä jatko matkaa ja meni ojaan. Alueella 80 rajotus. Kumpikaan eteen kääntyneistä autoista ei pysähtyny kattoon minun tilannetta vaan jatkoivat matkaa. Joku soitti poliisit paikalle jotka antoivat minulle sakon.
Nyt alko ihmetyttään ku minä sain sakot. Sanoin autossa poliiseille että 2 autoa käänty eteen ja jouduin tekeen lukko jarrutuksen että ei kolahda. Sakkoon poliisit kirjoitti syyksi. Olosuhteiden edellyttämän huolellisuuden ja varovaisuuden noudattamatta jättäminen vaaran ja vahingon välttämiseksi. Kuljetti moottoripyörää suoralla tieosuudella ja menetti kulkuneuvon hallinnan, tämän seurauksena suistui ojaan. ei loukkaantuneita.
Oma mielipide on että jos toinen kääntyy eteen niin on sen kääntyjän syy. Vai oisko mun pitäny osua siihen toiseen autoon ennen ku ois ollu sen auton syy? Menin vielä shokissa/typeryyksissäni ottaan tuon sakon vastaan enkä kysyny miksi ei oo sakossa mitään mainintaa niistä 2 autosta joista niille mainitsin.
Onko tässä enään mitään tehtävissä? Voinko vielä valittaa sakosta? vai joudunko maksaan omasta pussista jos vastapuolta ei löydy? Menee omasta lompsasta kaikki uudet osat tuohon pyörään. Onneksi pika katselulla ei oo menny muutaku etu iskarit solmuun kaikki katteet sun muut on ihan ehjät.