No ensimmäisten lannistavien kommenttien jälkeen varaosamyyjä kyllä totes, että useimpia osia saa vielä tilaamalla belgiasta. Esimerkiksi kun mulla on tuossa mopossa vasen clipari ja sen katkaisimet hajalla sanoivat että tuota cliparia löytyy varastosta belgiasta mutta noita kytkimiä ei sitten näyttäs olevankaan. (en sillä että olisin heti tilaamassa jos vaan sais jostain käytetyt, ovh oli 230€.) *Kyllähän tuohon pitäis peiliä ja kahvaa löytyä vielä yms mutta sitten vähän erikoisten osien kanssa on vähän niin ja näin. Itse vähän tyrmistyin, kun ei niillä ollut edes tiivistettä siihen magneetonkoppaan hyllyssä vaan meni tilaukseen. Kummiskaan oo mistään ekan maailmansodan aikasesta pyörästä kyse.Tämähän ei tyydyttänyt meikäläistä vaan askartelin tiivistepahvista väliaikaisen tivarin että pääs kokeileen konetta.. *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...ons/kaboom.gif
Uskon et saksan purkaamot ja UK:n ebay on niitä parhaita kanavia etsiä vähän harvinaisempaa osaa.
Onkohan kellään arviota paljon TRXiä on Suomessa? Olin yllättynyt kun tuolla AVKlla oli toinen samanmoinen raato, kun eihän noita pitänyt olla montaa. (Oliskin varmaan ollu fiksumpaa ostaa se, kun siinä oli vähemmän vammaa, takapää oli vähän sen näköinen kuin ois keulittu yli)