Lainaa:
(Maxus @ Heinä. 21 2006,12:15) kirjoitti
Lainaa:
(kaasunalle @ Heinä. 21 2006,12:48) kirjoitti
Lainaa:
(AndersReisen @ Heinä. 21 2006,08:17) kirjoitti
Lainaa:
(Teikkis @ Heinä. 19 2006,19:31) kirjoitti
(...) joo eihä reissussa paljoon tartte vehkeitä, voihan niitä ostaa aina lisää/uusia kalsareita. (...)
Ite olen sen verran vanhanaikainen, että pyykkäilen vaatteitani matkan varrella. Aika helppoa, kun ei anna likavaatevuoren kasvaa liikaa. Tosin moisesta ei ole pelkoa, kun vaatteita ei ole kovin paljon mukana. Kuukauden reissulla joutuisikin ostamaan aika määrän vaatteita, jos pyykinpesu ei luonnistu. Niin, ja onhan niitä itsepalvelupesuloita ainakin Keski-Euroopan kaupungeissa aika taajaan.
Mulla taas lähtee aina ne kuluneimmat kalsarit/sukat/paidat matkaan ja jäävät sitten roskiksiin matkan varrelle.
Niissä kuluneissa kamppeissa onkin varmaan sitten kiva "esiintyä" kaupungin kuumille kissoille esim. terassilla
http://www.moottoripyora.org/iB_html.../smile_org.gif
Ei ite ainakaan viitsi kovin huonoissa kamppeissa esim. t-paidoissa lomailla ja kulkea ihmisten ilmoilla.
mutta meitahän on moneksi...
Niin näkyis olevan. Mulle kun on vaan jo lapsena iskostunut tapa pistää myös päällysvaatetta päälle. Jos sinä keekuloit kauhtuneilla kalsareillas terasseilla ja ihmettelet naisten nuivaa suhtautumista, niin syytönhän minä siihen. * *
http://www.moottoripyora.org/iB_html...s/pftroest.gif
Eli sama yksinkertaistettuna, mutta pitemmän kaavan mukaan: Reissuun lähtiessäni otan vanhat, kuluneet t-paidat, sukat ja kalsarit matkaan ja pidän niitä päällysvaatteitten alla. Mukana on myös siistimpää vaatetta, joita voi pitää julkisillakin paikoilla. Alusvaatteet laitan aina päällysvaatteitten alle, en päinvastoin ja jos keli on kuuma, pukeudun johonkin muuhun kuin kuluneisiin alusvaatteisiin. Jos pistän alusvaatteita ajokamojen tai esim. farkkujen alle, en riisuudu julkisilla paikoilla niin, että kuumat kissat näkevät alusvaatteitteni kauhtumat. Ja jos matkan tarkoitus on kuumille kissoille terasseilla elvistely, suosittelen yli 10 km:n siirtymien tekemistä jollain muulla kuin motolla; voi tulla hönniäinen feikkilacosten rintamukseen ja tehdä tahran ja aiheuttaa kuumissa kissoissa kylmenemisreaktion.