Hidastelu johtuu mainosten hidastelusta. Tää on ollut tätä koko sen aikaa kun nykyinen lafka on noita hoidellut.
Printable View
Hidastelu johtuu mainosten hidastelusta. Tää on ollut tätä koko sen aikaa kun nykyinen lafka on noita hoidellut.
Adblockin kanssa sivusto toimii varsin nopeasti. :-)
Etusivulla taas pitkästä aikaa tuo punainen laatikko jossa tutut tekstit :
"Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc)"
Viimeyönä (joskus oikeiden ihmisten nukkuma-aikaan), jäi sivu jumiin kun menin "KAUPPA" sivulle.
Esiin tuli vain iso mainos ja selaimen (IE) alalaidassa näkyi doupleklikin pitkä linkki, mitä selain yritti ladata epätoivoisesti siinä onnistumatta.
Myöskään sitä lataamista ei pystynyt keskeyttämään, eli mistään ei tapahtunut mitään.
Ainut mikä auttoi, oli, että sammutti selaimen kokonaan.
Tämän jälkeen uusintayritys, mutta nyt ei sivulle enään päässyt ollenkaan (sivuston aloitussivukaan ei auennut).
Nyt päivällä pääsi taas sivustolle sisään...
MS Edge selaimella, jos klikkaa linkkiä tuossa etusivulla niin ei usein avaa sitä suoraan eikä refreshillä tapahdu mitään, vaan joutuu selain ikkunassa menemään otsikkoriville, painamaan enter ja sen jälkeen refreshillä hakee sivun.
Jaaha, kauppa on kieltäytynyt jo pari viikkoa toimimasta . Ilmoittaa vain ymmärtävänsä pyynnöt mutta kieltäytyy noudattamasta toivetta . Jäsenyyden jatkaminen on joskus sitten niin vaikeaa !! :rant:
En ole maksava jäsen, mutta kerron silti kokemukseni:D jos siitä on jotain hyötyä
Mulla on jatkunut pitkään tuo sivuston lataus, mutta kun on ladannut sen, niin sitten toimii ok..
Olen ihan samaa mieltä, että tämä Edge on vähän vaiheessa vielä selaimena, mutta tuntuu kevyemmältä selaimelta kuin vanhempi IE. Välissä hidastelee myös ihme paikoissa mm. Twitterissä kun koittaa kirjoittaa kommentteja ja muutamalla muulla sivuilla. Mutta eiköhän se ole kuitenkin parasta saada toimimaan näillä yleisimmillä selaimilla mitä ihmiset käyttää (Chrome, Firefox, IE, Safari, Opera ja Edge), niin ei kenenkään loppukäyttäjän tarvitse lähteä selainta vaihtelemaan :)
Toi Otsikko?
Uuden sivuston ongelmista raportointi!
Ennustajako täs pitää olla. Nythän tää sivusto jo aikas vanha on ja kaikkien mielestä epätoimiva.
Jos uudenvuoden toiveena olisi että 2016 olisi se aika kun käännämme sivua ja näemme uuden sivuston meitä palvelevan.
Paljon jaksamista sivuston rakentajille, kättenne jälkeä täällä kovasti jo odotellaan.
Chat ei toimi mulla millään selaimella :(
Etusivulle eikä chattiin ei pääse.
Hups! Sinullapas ei ollutkaan oikeuksia tänne! (Virhe 403)
Kirjautuminen ei onnistu.
Tämän näköjään saa korjattua kiertoteitse.
Ensin pitää poistaa kaikki tämän sivuston evästeet.
Sitten täytyy tilata tilapäinen salasana ikään kuin olisi sen unohtanut.
Linkin kautta tallentaa kerran salasanan ja taas toimii kirjautuneena sivusto, etusivu, chat ja kauppa kuten pitääkin.
Mun ei tarvinnut tilata uutta salasanaa, riitti, että tyhjäsi kaikki cookiet ja kirjautui uudestaan sisään.
En jaksanut hirveästi etsiä, mutta onkohan tätä ongelmaa kukaan vielä raportoinut, on ollut melkein uuden foorumin alkuajoista lähtien. Selaimena IE 11, kun kirjoittelee foorumille viestiä niin jossakin vaiheessa kaikki näppäinten painallukset eivät rekisteröidykään ja kirjoittamisesta tulee hyvin hidasta kun pitää varmistaa tuliko kirjain nyt ruudulle. Samoin jos sivua rullaa alaspäin pyrkii sivu kuitenkin hyppäämään takaisin tähän kirjoituslokeron kohdalle. Samalla myös tuossa oikealla olevat hymiöt lakkaavat toimimasta.
Uusi kauppasysteemi vaati uuden rekisteröitymisen, mutta ilmeisesti kytkös jäsentietoihin on jotenkin puutteellinen, koska kauppa ei osaa tarjota jäsenhintaisia ratalippuja. Missä vika, vai munasinko itse jotain?
Kauppaan kirjautuneet tsekattu, jäsenet kirjattu jäseniksi.
Erroria heittelee.
Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.moottoripyora.org home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The www.moottoripyora.org forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.
We apologise for any inconvenience.
Ja
PDOException: SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections in lock_may_be_available() (line 167 of /var/www/html/includes/lock.inc).
Sanoo että solmussahan se oli, mutta ei ole enää. Varmaan se joskus taas on.
XenForoa kehiin vaan.
Mulla ei uusimmat viestit haku toimi. Valittaa database errorista.