Wanico: kenties tämä?
http://www.tori.fi/uusimaa/Korotepal....htm?ca=18&w=1
Printable View
Wanico: kenties tämä?
http://www.tori.fi/uusimaa/Korotepal....htm?ca=18&w=1
Anteeksi vaan, mutta mitä ******?? :paikallatuulee:
Olitko se sinä joka tuli vastaan kuninkojan liikenneympyrän kohdalla klo 14.05 aikaan? sulla ei ollu hanskoja kädessä mutta sormi komiasti pystyssä :thumbup:
Olitko se sinä, mustalla nakulla vähän ennen neljää tuli länsiväylällä sormi ojossa vastaan juuri ennen suomenojan ramppia.
Olitko se sinä, joka orggimorotti tiellä 12 eilen 8.6. noin klo 15:30 suunnilleen 30 km Lahdesta Tampereen suuntaan? Tultiin vastaan Ducati 1199 Panigale edellä ja minä Honda CB 500 S perässä. :)
(Saanko aktiviisena foorumin lukijana orggimorottaa vaikken ole org.in jäsen?)
No perhana. Turhaan oon ajellut morottajat kiinni ja kysellyt jäsenkorttia.. :p
..ja asiaan: tänään tuli todella monia org-morotuksia muroleen lenkillä! :thumbup:
Tänään tuli tutun näköinen letka vastaan Uudella Porvoontiellä :WAZAAP:
Sormia oli pystyssä aika monta.
Parit sormetukset havaittu Ysitiellä illalla Varkaudesta päin kotiin ajellessa. Yksi oli ilmeisesti uudehkolla punaisella pannarilla, paikkaa en enää piruvie muista, toinen oli gessubemari, oliskohan Oriveden hujakoilla ollut. Vaajakoskella tuli tuplasormimoro vastaan, liekö kuusysiläisiä?
Tänään aamulla tuli vanhaa ykköstietä vastaan hyvät morotukset tasan seiskalta hiidenpirtin sillalla mustalta puörältä ja kuski myös kokomustissa. Ja viitisen yli lohjanharjun nesteen kohdilla punainen honda. Emännän kanssa ajeltiin espoota kohden.
Jos pidät tuon Hondan lukittuna niin missään tapauksessa se ollut minä. Jos hyväksyt pyöräksi bokseri biimerin, se oli luultavasti meikäläinen. Kelloa en katsonut, mutta arvelen olleeni tuohon aikaan samoilla mestoilla. Muistaakseni org morottelin jollekkin kaksi päällä kulkeelle pyörälle.
Go-Za häiriintyneen smurffin kanssa bongattu jossain täällä siuntion mutkilla, tai en tiedä onko se jo inkoon puolta.. :grin:
Ekan kerran en kerennyt kun hätääntyneesti nyökätä kun tulit sieltä mutkan takaa, mutta toisella kertaa 51:llä kerkesin jo reagoidakin :bye:
Pari komiaa ORG morotusta tänään, eka mäessä Lahnuksen Shelliltä Hesaan päin (kaksi pyörää joista morotus ekasta ja normi tervehdys toiselta) ja toinen Klaukkalassa (taisi olla kunnon enduropyörä kuskilla) :thumbup:
Vanhan legendan mukaan Suomen lyhytikäisimmän motoristin ura päättyi Lauttasaaressa alle 50 metrin päässä mopottikaupasta.
Tänään taisin tutustua hänen siskoonsa, sillä joku tuli Antaksentiellä vastaan pinkissä ajotakissa kaikessa rauhassa tien oikeaa reunaa.
Siis minun ajosuunnastani katsottuna. Sivuutimme toisemme siis kaasukahvojen puolelta. Toivoa vaan sopii, että hän oli palauttamassa lainapyörää Bikeworldiin ja epähuomiossa ryhmittynyt väärin sata metriä ennen risteystä...
Näkikö kukaan viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina miun sormimorotuksia? Miä ajelin siniselle kawasaki zzr 600. Yritin morottaa aina kun kerkesin. Minä ajoin. Lahden motaria ja lahden vanhaa tietä pitkin Mäntyharjulle. Onko kukaan orgilaisesta pongannut meikäläistä liikenteestä? Olisi mukava tietää.
Kaverilla on kanssa Husaberg niin oltiin ajelemassa niin eipä sitä oikein kukaan moikannut, mutta itse kun tuli zetalla perässä niin jo käsi nousi. Kai sitä sitten äkkivilkaisulla ihmiset mopoksi luulevat :cruising:
Tai yleinen antipatia smotoja kohtaan. Mulle vastaukseksi moroon reippaasti käsi nousee vain toisilta smotoilta tai matkaenskoilta. Muilta vähän empien tai ei lainkaan. Mitä rankempi harrikka, sen varmemmin joutuu täysin ignoreen.
Eikä mua kukaan ikinä bongaa, vaikka aika tunnistettava pakkaus tuolla ajellesa :P