Tervetuloa! On aina kiva saada uusia naamoja paikalle :bye:
Edit: eikun sähän taisitkin olla jo joku vanha tuttu.. :grin:
Printable View
Tähä sopii sanonta "Gone but not forgotten" [emoji106]
Yritän tulla paikalle.
Huomenna päivällä selviää vasta illan työkuviot, jos suinkin mahdollista niin tulossa paikalle :)-
Maggarat jo kovasti siintää horisontissa.
Tällä kertaa ei liene Tebarin porukka Porkkalassa järjestelyvastuussa?
Entä käräjät syssymmällä?
Kerran kuussa, vai joka toinen maanantai?
Mitäpä mieltä? mä oon mieletön, kaikki käy.
PS. tuo Nakutin sitä pesupulveria tullessas, ettei unohdu.
Mä tuun, mutta vaan viimeiseksi vartiksi. Kun koiranpoikanen tulee mukaan. Saadaan siitä käräjille uusi mopovahti, mutku se painaa vasta kolme kiloo, eikä rosvot pelkää sitä. (Vielä!)
Ynf, vähän yrittää työkuviot estää käräjät jälleen mutta katsotaan katsotaan.
Koiruus olisi nasta nähä kyllä, tulee vissiin useamminkin jotta oppii mitä pitää vahtia? :jippikaijee:
Mukana!
Me hemmotellaan se pilalle http://www.4smileys.com/smileys/anim...dog_smiley.gif
Välittämisen puute ajaa ihmisen epätoivoisiin tekoihin joten taidampa tulla poikkeen 😳
Lämmin syksy on vissiin sekoittanu luonnon, kun sinivuokot kukki siltojen alla ja ramppien varsissa :blink:
Kiitos jälleen kaikille seurasta. Holtsun visiitti oli kiva ylläri. Selkeesti tuo orggilaisten kanssa hengailu aiheuttaa jonkinlaista riippuvuutta :D
Ja Gukkuu. Sulta jäi jotain meikäläiselle minkä voin näin virtuaalisesti palauttaa. http://www.giuspen.com/emoticons/_fuck.gif
Ei tartte kiittää :bye:
Seuraavan kerran nähdäänki sitten sunnuntaina jepa?
Hurja meno taas Ogelissa. Ambulanssi yrittää ajaa ihmisten päälle. Spintteri skrabaa kattonsa katoksen lippaan. Ja kaksi gyytä lähtee hurjaan takaa-ajoon, kun joku luukutti aika railakkaasti kehällä:grin:
^ Onneks Lilo toi pehmeitä ja pörröisiä arvoja tähänkin koheltamiseen :)
Sitä mitä ei nää sitä ei pelkää
Lähtikö joku vielä mun ja Gukkuun kanssa samaan aikaan kehälle, vai oliko sillan alla peikko piilossa? Katsoin peilistä, että vähän FZ1:n näköinen pyörä valkokypäräisellä kuskilla kiihdytti rampista tai bussipysäkiltä perään, mutta kun meidän vauhti asettui tasan tikkariin, takaa tulija himmasi ja kaartoi rampista Kaarelantielle.
Mä lähdin ehkä 15min. teidän jälkeen kehää itään ja ne oli vaanimassa siinä Pakilan rampissa itään päin menijöitä.
Jep. Mä ihmettelin miks edellä ajavan mersun menohalut tökkäs rampin alkuun ku seinään. Syyn huomattuania tökkäs minunkin ja tikkariletka oli valmis [emoji14]
Mä lähdin teidän jälkeen tebikalta ja pääsin vielä samoilla vihreillä valoista, semmonen semiripee kiihdytys kehälle, kaasun nosto ja käännyin sitten hämeenlinnan väylälle kohti pohjoista.
Noin zetan valot näyttää vähän fazun valoilta ja mulla noi on vielä kohtuu kirkkaat:grin:
Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Rakkaudesta lajiin. Tiedän ettet pelästy ihan pienestä, joten muillekin tiedoksi, että edelleen on turvallista tulla tebarille kahvittelemaan. http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-fc/peace.gif
Se olis maanantai taas, ja kovin vetiseltä näyttää. Tosin minuahan tämä ei enään haittaa.:paikallatuulee:
Muita tulos jauhamaan scheissee?
Pitäähän yks rollssi ateria tulla vetään. :p
Jos vaan tähdet asettuu oikeaan asentoonsa, eikä rouva keksi mitään muita temppuja tai tehtäviä mulle. Ihan en seiskalta ole, mutta heti kohta sen jälkeen kyllä. Ja mopolla tullaan, ellei nyt taivas putoa niskaan...:kääk:
En tuu, kaikki kusee. Ens viikolla uusiksi.
:rant::rant::kääk::rant::rant::shoot::shoot::rant: :kääk::rant: