Olitko se sinä, joka pyörittelit kättä ylhäällä tänään Vihdintiellä viiden ja puoli kuuden välillä. Kiitoksia vain, varoitus tuli perille.
Printable View
Olitko se sinä, joka pyörittelit kättä ylhäällä tänään Vihdintiellä viiden ja puoli kuuden välillä. Kiitoksia vain, varoitus tuli perille.
Olitko sinä joka ajoit tyylikkäästi puku päällä mustalla kyykyllä (r1 tms) espoon tapiolassa juuri äsken :D kahvit meinas tulla nenästä kun huomasin sut. Käännyit kehä1:ltä tapiolaan.
kerryttikö joku täältä sakkokertymää itäväylällä, hertsikan ja itiksen välissä itiksen suuntaan. oli mp-poliisi pysäyttänyt jonkun motoristin, ei näkyny pyörää puskien läpi mutta kuski raapi päätä siihen malliin että mahtoi tulla sanomista :D
Sormi pystyssä tuli vastaan joku tyty eilen torinrannassa. Häkellyin lähinnä sormetuksesta joka tuli yllättäen. :blink:
Neiti, saisinko kokeilla pulssinne?
http://www.utn.uu.se/best/images/2fingers.png
V1lle Kemin sauvonväylällä "uudella" Dukellaan ? Nice Bike Man :WAZAAP: mihin honta män?
Kyllä tää oli etelän miesten tekoja...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...19832_uu.shtml
Valkoinen Zeta Joutsentien tienoilla aikaan x. Saatto olla muukin mopo ja sormi keskari, sopis tämän päivän teemaan.. :grin:
Ketäs tuli tänään klo12 tiellä 62 vastaa Puumalan suuntaan ajoittte? Pikku letka josta osalta tuli org moro.
Itse olin mustalla Z750 likkeellä poitsu kyydis. Molemmilla kaikki kamat mustaa.
On muutes tuolla tiellä maisemat kohdillaan.
Ysitiellä Längelmäen lähellä Tretta kohti tännään klo 17.30 aikoihin kommee .moro! :WAZAAP: Ken hän? Itte ajelin Busalla kohti Jämsää, vettä sateli mutta sehän ei matkan tekoa ees ukkosmyrskyssä haittaa.
Ja nahkapuku on taas parin viikon päästä luultavasti kuiva :right::grin:
päivän ajelut vasta puoli välissä ja heti pari morottelijaa! Eka tuli vastaan nurmeksen kupeessa, lehtovaaran risteyksen lähellä. Pyörää en vilkassu, mut kypäräkamera sojotti potasta :) Toinen morottelija tuli sit ahveninen-juuka välillä. Keitähän lie?
Kukahan se heitti tosi reippaat morot tänään Klo 16 maissa Leppävirran nesteen tuntumassa? Meillä hopea- sininen Fjr kaks päällä täydessä lastissa. Kerkesin heittää takaisin. :)
Tänään Zeppeliinin kohdalla Kempeleessä n. 21.00 komea .org moro. Samoilla asioilla Jeswe?
Musta naku moikkas Kuninkaantiellä Nikkilän ja Porvoon välissä joskus siinä 20.30 aikoihin.
Eilen iltapäivällä/illalla tuli muistaakseni kolme komiaa orggimoroa vastaan. Yksi tuli jossain Aitolahden suunnassa, kun olin muuan ystävän kanssa ajelulla ja pari lisää tuli Ysitiellä, kun olin Varkauteen päin ajelemassa. Tampereelta lähdin noin klo 19 maissa ajelemaan. Eiköhän se perkeleen sade lakannut sitten siihen pisteeseen, kun pyörän sain kaverin pihaan täällä Varkaudessa :rant:
Ainiin, aamulla n. klo 8 aikaan töihin ajellessa tuli myös Nokialla Nokian renkaiden ison hallin kohdalla morot. Tampereen suuntaan olin suhaamassa ilman valoja :grin:
kehä ykkösellä oli joku sininen kyykky mällättynä vihdintien ja kannelmäen välissä.
oliskohan keulittu ympäri tai sit auto tuupannu persiiseen, perä oli pyörästä paskana mut muuten suht ehjän näköinen. kypäräkin roikkui stongassa.
joku täältä? oliko käyny pahemmin?
Tänään päivällä 1200GS (adv?) tuli vastaan kehä 3, itse tulin vastakarvaan pienemmällä keltaisella GS:llä ja muikkeli perässä Pegasolla.
Valkonen BMW S1000RR (kai?) mustalla ajopuvulla morjensti siinä 15:30 paikkeilla bodomintiellä "alkupäässä" vähän ennen Bemböleä.
Orggimoro siellä jossain, Hossan suuntaan menossa, kolmesta pyörästä keskimmäinen. Roksu ja Bonne tuli peräkanaa Karhun Kainalosta...
Tänään noin klo 20 röylän suoralla punametsän tienoilla olin vanhoilla bussipysäkeillä istuskelemassa, ohi meni sininen r1 (mahdollisesti) ja mielestäni tuli selkeä org morotus takaisin. Olitko se sinä? Itse istuskelin maassa ja grillailin :D
Perjantaina 7.6 noin klo 17.30 tuli Malmilla vastaan viikinki (sarvet kypärässä). Se nyt ei vielä ollut kovin ihmeellistä, mutta mopotissa näytti olevan takana kolme topcasea rinnakkain ja niiden alla vielä sivulaukut.
Kaveri tuskin oli kovin kaukana kotoa, koska ajeli T-paidassa. Jäi sen verran ne kolme takalaukkua vaivaamaan, että tietääkö kukaan löytyykö netistä ko. härvelistä kuvia?