Lainaa:
(Antti78 @ Touko. 07 2010,20:50) kirjoitti
Mitkä olisi hyvät renkaat Blackbirdiin? Yhden kesän olen ajanut Metzeler Z6:lla ja tekisi mieli kokeilla jotain muuta. Z6:set ovat olleet muuten hyvät, mutta etupää ei tunnu aina kovin vakaalta ja stonga vispaa kun laskee kädet irti 70-80kmh nopeudessa. Uusien renkaiden pitäisi soveltua matka-ajoon (2 hlöä täydellä laukkukuormalla) sekä hieman sporttisempaan ajoon yksin.
- Metzeler Z6 Interact? Onko parannusta vanhoihin Z6:siin verrattuna?
- Michelin Pilot Road 2CT?
- Michelin Pilot Power?
- Pirelli Diablo Strada?
- Muita?
Edit: Z6 Interacteista sais vahvistetut versiot eteen ja taakse. Viime vuonna Z6:sten kohdalla tuo merkintä vahvistuksesta tuntui olevan epäselvä, ja mullakin taitaa olla ihan tavalliset versiot vaikka vahvistettuja erikseen pyysin. Ehkä annan Metzelerille vielä toisen mahdollisuuden.
Noni, herätellään tämä rengaskeskustelu henkiin taas kun tarkoitus olisi pikkuhiljaa uudet kumit tilailla niin kauan kun lomarahoista on jotain jäljellä. Edelliseen pyörään ostin renkaat
täältä. Melko karut sivut mutta sekä minulle että parille kaverille on sieltä renkaat tullut joten olen melko luotettavaksi todennut. Hinnatkin tosi kilpailukykyiset, esimerkkinä Pirelli Diablo 180/55 maksaa 107e vs. Suomessa hinta 153e.
Jotkut kehuu Metzeler Z6 joita sais yhteishintaan 200 euron hintaan. Itselläni on hyviä kokemuksia Continental RoadAttackeistä joilla hintaa kymmenisen euroa enemmän.
Eli kokemuksia renkaista kaivattaisiin, edellinen pyörä kun oli luonteeltaan niin erilainen kuin Bläckäri joten vähän heikosti on vertailupohjaa.
Tulee ajettua niin motaria kuin mutkaa ja hakusessa perusluotettava rengas normaaliajossa, mitään yyberpehemitä ratarenkaita ei ole hakusessa.