^ Ainakaan säästä se ei jää kiinni...
Printable View
^ Ainakaan säästä se ei jää kiinni...
Koetan ehtiä
Muistakaapas arvon lähimmäiset, että tänään on nopeuksien TEHOVALVONTAPÄIVÄ:kääk:
Roudaan jälleen muksuja uimaan näin maanantaisin.
Mut kyllähän sitä delvacia ja muita litkuja saa ihan kaupastakin. :dunno: Mun tonkka on edelleen veneellä odottamassa innostusta ja aikaa Kubotan huoltoon.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/59130...c-MX-15W-40-4L
Joo isoo D:tä vaan kaupasta ja homma luistaa.
Juttu luisti myös tebarilla eikä siihen tarvittu kun tusina orggilaisia ja helvetisti huumorintajua :D
Hyvät setit oli... Ensi kertaan!
Kylläpä taas riitti juttua. Viikossa ehtii tällekin jengille tapahtua paljon... :grin:
Ensi viikolla vielä :thumbup: Loppukauden osalta joutuu tekemään työhön liittyen järjestelyjä, mutta eiköhän nekin jossain vaiheessa onnistu.
Kiitokset käräjistä! Mukaan houkuteltu harakka oli yllättynyt, kun puhuttiin myös hevosista, kissoista ja koirista yms. eikä vaan moottoreista, pyöristä ja moottoripyöristä :D
http://i.imgur.com/Y8MUrKql.jpg
Juu
Mukaavaa porukkaa oli.
Täytyypi tulla toistekkin :orgmp:
Metsästyskausi on alkanut. Mikä on sinun maastoväri?
Entä tuleeko kukaan kahville tebarille?
Syksy on alkanut -> työeste. Katsotaan viikon päästä.
Mä ajattelin tulla.
Kyl' sitä pitää tulla, kun vielä pääsee ilman apupyöriä :grin:
Näillänäkymin tulossa :bye:
Nyt näyttää siltä että seuraavat 2-4 kertaa sitten jääkin välistä kun työajat kääntyy päälaelleen.
Mitä!? Alkaako sulla muka olemaan lomat jo lusittu? :D
Johan ne lomat tuli kärsittyä loppuun tossa kuun alussa. Takaisin olisi kyllä kova halu :D
Jos jollagulla on niitä einesruokaprikkoja, ni nyt olis hyvä tilaisuus tienata taas kaffetta, viineriä tai jätskiä?
Toisessa taskussa voipi olla muistitikku, siis eri puolella ku kahisevat, ni pysyy pyörä balansissa.
Tulossa.
Tuun kans ulkoiluttaa mopoo ettei se pääse homehtuu, sammaloituu ja ruostumaan. :grin:
Tarttiko joku niitä orgitarroja tänään ?
Hyvää settiä jälleen kerran. Toivottavasti lauantaina nähdään Räyskälässä, koska mulla alkaa uusi duuni Haminassa ens viikolla ja jää noi käräjät ainakin hetkeksi vähemmälle.
Mutta huoli pois, ette te musta kokonaan eroon pääse. Hajatyö on nykypäivää :häähää: Ja mä tuun ihan varmasti käymään vielä syksyllä. :thumbup:
Joo tai siis perimmäinen syy oli se, kun bimmerin jarrupalojen vaihto oli niin yksinkertainen toimenpide, että oltiin ihan hemmetisti aikataulusta edellä. Toka syy oli ne todennäköiset lokit, kynyttäjät ja muut haaskalinnut aterian ympärillä :)
Knaku on aina äkänen ja nälissään ei poikkea normaalista [emoji14]
Mukavaa oli jälleen kerran. Kotimatkalla koukattiin mutterin kautta, ja melkoisen omituisessa letkassa. Erikoiskiitos Karkoville mielenkiintoisesta ajonäytöksestä. On se hullu:grin:
Juu mukavaa oli ja kiitoksia tarrasta!Liite 7862