Kyllähän minä siellä olin tankkaamassa, kävin näyttämässä katetta maalarille kun kotilolla olin värjättävän painoksen jo vienyt.
Sää ainakin reilusti nousit oikein ylös tapeilta moikkaamaan :thumbup:
Printable View
Kuka mulkvisti ajoi tänään n. klo 13.45 mustaa r6:sta Oulussa beige reppu selässä. Ajoit rautatienkadulta yli kajaanintien tullinväylälle. Muuten hyvin, mutta varmaan sitä kääntyvien kaistaa ei käytetä ohitukseen oikealta puolelta.
Itse välivuotta pitävänä motoristina tulee kiinnitettyä huomiota näihin puupäihin, jotka toiminnallaan pilaavat muidenkin maineen.
Hyvät kesänjatkot. Ajelkaahan ihmisiksi.
Kenesse järkyttävän upee uudenkarhee kawawihree zzr on silloin tällöin orituvalla? Komia peli!
Taisin olla minä, kyytiläisen kanssa.
Kytötiellä tuli päivän ensimmäinen moro puoli neljän aikoihin, kuskilla musta takki keltaisilla tehosteilla, sitten tuli tämä kehä III:lla ja lisää itäkeskuksen paikkeilla, myös mutterin luona ja pohjoisella rantatiellä ja vanhalla lahdentiellä missä tuli 3 pyörää vastaan ja keskimmäinen morotti.
Aika monta tälle päivälle :WAZAAP:
Kuka tunnustaa ajaneensa countouri kypärässä tänään neljän-viiden huitteilla akselilla mechelininkatu - meilahti? Oliko alla piikki vai joku maailman kapein kusiainen?
Tänään n. klo 20.10 Velskolantiellä 5-7 pyörän letka tuli vastaan, kaikilta tais tulla orggimorot. Ite olin mustalla 12R kawalla mustavalkosissa ajokamoissa.
Tänään aamusta vanhalla Hämeenlinnan tiellä pohjoiseen päin useita morotuksia ja jopa pari orggimoroa.
Myös iltapäivällä noin 14-16 välisenä aikana samaisella tiellä useita morotuksia motoristeilta, kun päristelin takaisin etelään päin.
Itse päristelin mustalla isolla Zetorilla. Musta vihreä takki, musta kypärä ja harmaa reppu selässä.
Morot nähty!
-Hessu-
Kuka morotteli tuusulan väylällä tänään viiden ja kuuden aikaan iltapäivästä?
Minä ajoin kawasakil gpz 600 r ninjalla. Mulla on punamusta prätkä millä ajoin teitä vastaan. Tulitte Järvenpäästä ja ajoitten vantaalle päin. :)
Sinä mustalla CBR:llä tänään klo 17 jälkeen Tikkakoskelta Jyväskylään, kannattaisi hiukan rauhallisemmin vaihtaa kaistaa.
Luulin jo että pyörä karkaa käsistä, sen verran kiireellä piti päästä takaisin oikealle kaistalle, pari samanlaista ohitusta perään ja kotilossa meikäläinen sydän kurkussa katselin...
Onhan se varmasti tarpeen osata, jos tarttee väistää jotain hätätilanteessa, mutta ei välttämättä kannata motarilla treenata, kotilokuskit säikähtää ja varmasti menee nurin, jos on hiekkaa tai vettä tiellä.
Olitko se sinä kuka pysähtyi ainoana motoristina tuusulanmotarilla helsinkiinpäin yöllä kahden tunnin aikana tien poskeen katsomaan mikä meno?
Moottori vähän hyytyi/leikkaskii mut nyt ollaan roudaamassa kopteria korjaukseen ja selvitettäväksi mitä kävi!
Mutta kiitos hänelle vaikka et pakettiautoa omistanutkaan! ^^
Olitko sinä se k*sipää joka eilen illalla kasavialla lähdit ohittamaan Ikaalisissa Tampereelle johtavan rampin lopussa, juuri siinä kohtaa missä liitytään kolmostielle?
Kauheaa kiirettä sulla ei siitten kuitenkaan ollut ja roikuit metrin päässä edellä ajavien autojen perässä satasen vauhdissa.
Keveitä multia vaan sulle.
Olitko se sinä, joka eilen neljän ruuhkassa splittailit Koskelantiellä Helsingissä?
Ajoit jollain sinisellä bulkkivessalla ja kilpesi oli F alkuinen. Opettele liikennesäännöt.
Suojatien eteen pysähdytään jos sen eteen on viereisillä kaistoilla auto/autot pysähtyneenä. Sinä suuri motoristi vedit suoraan välistä, välittämättä siitä, että suojatielle oli juuri tulossä nainen lastenrattaiden kanssa.
Ei se hidasajo muutenkaan näyttänyt sinulta sujuvan. Lienee syytä opetella sitä suljetulla alueella.
Itse ajelin autolla, mikäli olisin ollut pyörällä niin toki olisin sormitervehdykset tehnyt, mutten etusormella.
Ihmetelly kanssa tätä .ORG:in ilmapiiriä viimeaikoina. "Olitko se sinä"-ketju tuntuu keskittyvän idioottikuskien teilaamiseen ja toisissa ketjuissa keräillään autoilijoiden rekkareita ja vaihdetaan sotakertomuksia autoilijoiden kanssa käydyistä yhteenotoista.
Liikenteessä tapahtuu ja sattuu ja kulkijoita on joka lähtöön. Tuskin parantaa kenenkään elämänlaatua jos niistä netissä vielä tiuskitaan päivittäin. Pidetään vaan huolta siitä omasta ajamisesta ja moikataan ku ohi ajetaan. :WAZAAP:
Varsin aiheellinen ihmetys. Joskin jos yli 30 000 rekisteröityneen käyttäjän joukosta ne viisi kuusi perus oikeassaolijaa ja pikkuviisasta haluaa nostaa kukkahattunsa päivänkakkaraa suoremmaksi, ei siitä mielestäni vielä kannata määritellä koko ORGin ilmapiiriä. Niin kauan kuin sana on vapaa ja moderointi poistaa laittomuudet, niin homma lienee varsin jiirissä.
Netin tulo mukaan maailmaa muuttaviin asioihin loi paikan missä uskaltaa hermostua pikkuasioista nekin joiden suu on leveämpi kuin hartiat. Näin asia vaan on, ja näin se tulee aina jatkossakin olemaan. Pienempi vaiva on opetella dissaamaan kirjoitukset jotka aiheuttavat närästystä, kuin yrittää tunkea neliskanttista palikkaa kolmion muotoiseen reikään, eli yrittää tehdä mahdottomasta mahdollista.
Suunnilleen samaa mieltä.
Voi tosin olla että pidän aiheellisena tota suojatien eteen pysähtyneitten ajoneuvojen pysähtymättä ohittamisen kritisointia. :rant:
Voi olla, voi olla...että tulisin itsekin tänne avautumaan moisesta. Höystettynä Vkirosana-Skirosana-Pkirosana kombinaatiolla.
Olitko se sinä, joka ajoit tänään 15:05 Pukinmäenkaarta keltaisella kyykyllä ja vilautit hätäisen sormimoron?:bye:
Olitkos se sinä joka joka tulit Jämsän kohdalla vastaan sormimorossa? Siinä kaipolan risteyksen kohdalla. :jippikaijee:
Entäs kukahan mahtoi olla se naisimmeinen jonka perään kurvasin Orituvalta? 600f cepardilla ajelit. Melko aggressiivinen ajotyyli sulla. :D :häähää:
Tänään about iltaseittemän paikkeilla, Orimattila-Villähde välillä tuli vastaan sininen matkaenska jolta sormimoro, itsellä alla vihreä ZX6R (edellä ajoi kullanvärinen FZS600)
Kuka mahtoi olla?
Ajelin tänään ennen seiskaa Porvoon suuntaan mustavalkealla CB1000R:llä.
Siinä vajaan 30 kilometrin matkalla vastaan tuli todella monta sormimoroa.
Ihan vastaavaan määrää - tai edes lähelle sitä - en ole aikaisemmin törmännyt :thumbsup:
Joskus puoli kuuden ja kuuden välillä taisi olla kyllä joten eiköhän nokikkain tultu. Moro vaan! :thumbup:
Tänään sormimoro bongattua Nokialla Kankaantakaa Koukkujärven liittymään laskevassa mäessä. Vastaantulija päästeli 3-tietä kohti aika uuden livakalla valkealla nakupyörällä, olisiko joku Duken tapainen ollut, ainakin pärinöistä päätellen? Ite liikenteessä edelleen Kawacandy-XJR:llä Porin suuntaan. Varovaisen sormimoron koitin tarjota :paikallatuulee:
Pahoitteluni, mutta kevyt negatiivisen sävyinen olitko-se-sinä-kysymys on vielä tähän lisättävä, koen sen aiheelliseksi. Ajelin 3-tietä aamulla vähän ennen kello seitsemää Jyväskylän suuntaan Pirkkahallin kohdalla ohituskaistalla jopa mainittavaa ylinopeutta, kun _vasemmalta_ puolelta minun ja kaiteen välistä tuuppaa joku paskahalvauksen saanut custom-kuski pahaäänisellä räpättimellään reilusti kovempaa ohi. Monen sentin sivusiirtymää ei olisi tarvittu, että olisi kolissut. Kilpi oli kyseisessä vehkeessä uutta mallia, eli numerot ennen kirjaimia. Taisi kuskilla lettikin lepattaa aivokuoren alta, vai liekö oli aivojakaan kuoren sisällä, pelkkä tukka vain. Onhan sitä kiire itse kullakin aina joskus töihin, muttei niin kiire saa olla, että pian jonkun muunkin työmatkakiire loppuu! Perkele soikoon, että pelästyin :kääk:
Lappeenrannassa Kaukaan K-raudan kulmalla tuli morot n. klo 20.07 pyörän väri oli musta, mutta pyörää en tunnistanut :( ja noin 20.30 tuli Kaukaan kohdilla vastaan orgmorotus. Tuo pyörätuntemus vielä suhteellisen heikko :sad:
Itsehän ajelin kelta-mustalla Honda Ceebralla.
Ekan maxiskootterin tämänvuoden liikenteessä näin tänään. Saavutit VT 18 Kuortane-Seinäjoki välillä. Valkoinen Kymco(?). Itte menin punaisella 400 burgmanilla.