moderaattorit@moottoripyora.org mailbox quota exceeded.
Oikeesti hei:rant::paikallatuulee:
Printable View
moderaattorit@moottoripyora.org mailbox quota exceeded.
Oikeesti hei:rant::paikallatuulee:
Jollakin modella ollut oma meiliboksi täynnä, virheilmo ei toistunut kun äsken kokeilin.
Menipä väärään threadiin ensin joten siirretään: yritin muokata profiilia, mutta sain herjan "Käyttäjätunnus sisältää kielletyn merkin."? Kuinkas tämän kanssa pitäisi edetä, kannattaako alkaa vaihtamaan tunnusta vaiko kuinka?
Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen :right:
FF 9.0.1
Haku ei taas vaihteeksi anna mitään tuloksia millään hakusanalla.
Vois ittekin yrittää toistaa jotain hakuongelmaa jos vaan tietäisi, mitä pitää kirjoittaa ja mihin sekä mitä pitää olla valittuna että ongelman saa esiin.
Haku ei huomioi tällä hetkellä alle 4 merkin sanoja johtuen siitä, että viestikanta on isohko ja hakumoottori perin tehotonta sorttia. Hakumoottori on vaihtumassa parempaan jossakin vaiheessa, vaihto on kuulemma vähän isompi homma.
Ooo koo, yritän opetella maalaamaan koko sivun että saan ongelman teille näkyviin.
kun kirjoittaa hiemankaan pitempää viestiä tai yv:tä, niin se kirjoitusosa haluaa hypätä koko ajan ylemmäs kuin missä itse tuleva teksti on eli se alarivi. ärsyttävä, jos yrittää korjata kirjoitusvirheitä jne ja tutkii tekstiä, ni just ku saa tekstin kohdalle niin koko teksti hyppääkin sinne alkuunpäin jonkin verran.
sitten jos kursoria siirtää koko ajan ja liikuttaa niin silloin pysyy paikoillaan teksti, mutta nopeana pitää olla että ehtii tehdä muutokset..
onko tuo tekstin näkyvä osa jotain 15-20 riviä, sen alle kun mennään niin hyppiminen alkaa.. ainaki mulla.
En löytänyt virhettä ainakaan Firefoxillla. Firefoxissa voit kirjoitusruutuasi suurentaa oikeasta alakulmasta, joten saat kirjoitusruudun vaikka kuinka suureksi. Hyppääminen saatta johtua automaattisesta viestin talletuksesta, joka on tämän softan hieno ominaisuus.
Helpottaa meitä löytämään vikoja, kun kerrot mitä seltainta ja käyttöjärkkää käytät.
Oikeesti oliko se ny sitten rikki kun piti mennä korjaamaan???
Mä roikun kokolailla usein eräällä amerikanpalstalla joka oikeasti on luettavuudeltaan ja selkeydeltään ylivoimainen vrt tämä räpistys, miksi pitää "korjata" asioita mitkä eivät ole rikki? Kuvia ei pysty zoomaamaan skaalauksen menemättä vituiksi ja ei tää luettavuus ole yhtään parempi kuin jos käyttäisi koko sivun leveyttä, eipä tarttisi olla ainakaan kokoajan scrollaamassa.
Miksi tuntuu siltä, että viestejä merkataan luetuiksi vaikka näin ei olisi?
Jos siis luen forumia puhelimesta tapatalkilla, koneella työpaikalla ja kotona, niin tuntuu, että viestejä merkittyy luetuiksi vaikka en niitä olisi lukenutkaan.
Tapatalk näyttää vain muutaman ensimmäisen (~15kpl) viestin lukemattomana, ja sen jälkeen viestit näyttävät luetuilta. Myös listan alaspäin kelaaminen on raivostuttavaa syystä, että ohjelma lataa vain viestin kerrallaan listalle (toiminto ei ole näin muilla sivuistoilla joilla on tapatalk tuki). Ja tapatalkin otsikkotasot tuntuvat tapatalkissa olevan ihan sattuman varaisesti luettuja/lukemattomia, vaikka näin ei olisikaan.