En ole huomannut tällaista mutta ääriharvoin ajelen 2. ja 3. vaihteilla tasakaasulla matalilla kierroksilla. Testaan tuota, kun seuraavan kerran lähden liikkeelle. Alkupään H2 SX pyöriä on moitittu äkkinäisestä kaasukahvasta pienillä vaihteilla, olisikohan kyseessä sama ominaisuus? Jos mitään vikaa ei pyörässä ole niin tuolle ei kait mitään voi tehdä, kun sen ohjainlaite (ECU) ei ainakaan toistaiseksi ole säädettävissä. PC:llä ehkä jotain pystyisi tekemään mutta sille linjalle en itse lähtisi.Lainaa:
Asiasta toiseen. Olen viemässä mun H2:n Motovillelle vuosihuoltoon heti juhannuksen jälkeen. Mun mopossa on sellainen vähän ärsyttävä ongelma että se kulkee nykien kierroksilla 2000-3000 2. ja 3. vaihteella. En ole vielä ehtinyt guuglettaa tästä ongelmasta. Juttelin Motovillen kanssa asiasta kun varasin huoltojan mutta ei hänelläkään oikein ollut mitään hyvää vinkkiä. Löpönä käytän 98:a joten tämäkään ei ole syynä. Onkos kellään mitään ajatuksia?
Minulle tuli samat renkaat perjantaina. Tykkäsin ja on aika isot odotukset niiden keston suhteen. Ensiasennuskumit (Bridgestone S22) oli valmiit 5100km ajon jälkeen mikä on mielestäni luokattoman huono suoritus.Lainaa:
Vuosihuollon yhteydessä vaihdetaan molemmat renkaat ja laitatan alle Misukan Road 6 GT:t.
Eilen, 14:56itl