Örkkimoroja: ensin vaalea vanhahko (matka)enduro Nurmijärven ja Perttula välissä klo 17.50 ja sitten Keravalla sininen bläkkäri klo 16.20. Tulin vastaan mustalla Gixxerillä....
Printable View
Örkkimoroja: ensin vaalea vanhahko (matka)enduro Nurmijärven ja Perttula välissä klo 17.50 ja sitten Keravalla sininen bläkkäri klo 16.20. Tulin vastaan mustalla Gixxerillä....
Reipasta orggimoroa tuli eilen vastaan Electra Gliden(?) penkiltä puoli kuuden aikoihin lentokentän takamailla Katriinantiellä. Itsellä oli alla Bikeworldista koeajoon hankittu musta Triumph Daytona.
VMatti bongattu kehä I:llä abaut pitskun kohdalla eilen 13.8.14 kello 19 paikkeilla matkalla eittämäti vantaalaiselle pellolle kohvittelemaan.
:thumbup:
Kukas tuli vastaa hopean harmaalla FJR:llä (?) Lahti-Orimattila tiellä tänään n. klo 10:45 O:laan päin?
Itse ajelin Lahteen päin, ja tulit kuormurin takana, niin olin bongaavinani orggimoron kun pikaisesti kohdattiin...
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...n+perassa.html
Kuka tunnustaa? :D
Edit: Tähästä aiheesta keskustelun jatkot tuolla
http://youtu.be/lPabj_ZHzPk
Siinä on pojalla vielä hieman opeteltavaa, vaikka kyllähän se lopulta suoristui... Muistakaa varoa syksyn liukkaita. Taisi olla eka kerta sateella kun edellisistä sateista varmaan pari kk. :grin:
Vähän myöhässä. Auran Portin lähistöllä, 16.8.
suunnilleen puolenpäivän aikoihin. Repsol-takkinen. Oli komee moro :grin::WAZAAP:. Pyörien merkit jäi havaitsematta. Se toinen "hiljaisempi" oli joku punainen...
:bye:
Tänään Porvoon motarin alkupäässä (Helsingissä) varoitit siltatyömaan yhteyteen viritetystä tutka-ansasta. ISO kiitos:respect: Olisin melko varmasti ottanut sakot.
Kukas tuli eilen vastaan Joutsasta jonkin matkaa Kangasniemelle päin sormi komeasti taivasta kohti kohotettuna?
Mulla oli sen verran itselläni siinä tilannenopeutta etten saanut parempia tuntomerkkejä otettua ylös, morotin kyllä takas :)
Tulikos joku minua vastaan Lammi-Asikkala tiellä tuossa jossain puoli kuuden aikaan ehkä, kaks pyörää peräkkäin, minusta etummainen jonkinsortin customin tyylinen örkkimorotti, en tod kattonut pyörää kovin tarkkaan kun keskityin ampumaan ohi edellä köröttelevästä nussusta ekan tilaisuuden tullen. Mulla siis punamusta "kakkoskoppanen" CBR 600.
Tänään n18.30 Lietsalantiellä kolmen pyörän letka vastaan, keskimmäiselt orggimoroo? Etummainen vihree joku, muut nakumallei?
olitko se sinä tänään joskus klo 16-17 Tuuloksen ja hauhon välissä, joka löit ilmaa melko terävästi vastaantullessa? teitä oli 2 kyykkyä liikenteessä ja sinä ajoit jälkimmäisenä. onnekseni huomasin/tajusin ja himmasin tikkariin. n. 10km eteenpäin ja mp-kyylä vastaan :) hidasteluuni kyllästynyt ja minut ohittanut kotilokuski ei ollut yhtä onnekas :D
laitoin hyvän kiertämään ja toivottavasti parin lomarahat tuli pelastettua.
olin liikenteessä mustalla customilla keltainen potta päässä.
kiitos!!
Joku ehkä sormimorotteli josain Inari -utsjoki välillä. Lähempänä Inaria. Itellä oli vähän "ohjaamo täynnä käsiä" että meni vähän ohi.
t: savuvisiirimustiainen
-vk-
kello 13.07 orivesi- längelmäki välillä komea sormimoro bongattu. kaverilla keltanen liivi päällä suuntana pohjoinen
Kelloa en huomannut katsoa, mutta voisin kuvitella että se oli minä. Jotta maine ei menisi niiin pitää korjata, että päällä oli kurapuku. Hyvä, että se herättää huomiota. Päälle nykiessä se näyttää kovin mustalta. Tuo morotus sattui kahden muutaman tunnin sadekuuron väliin. Ei uskaltanut riisua välillä.
Morotuksen jälkeen kävin kokeilemassa tutulta kuullostavat Ouninpohjantien ja Hassintien, suosittelen. Eivät varmaankaan olleet tämän vuoden rallissa mukana.
Mnjaa, muistaakseni siinä ei ollu kun yks auto eikä se ollu golffi... mut ei pysty varmaks muistaan... jos ehit näkemään niin aika helppo tunniste mun mopon perässä isot "25":set molemmin puolin.
No aika/paikka täsmää. Mie kyl kattelin, et perään ilmesty punamusta "vanhempi" katemopo ja olisin vilauttanu vilkulla ohimerkkiä, jos olis yhtään suoraa auennu... Se sit kuienkin yskähti ohi aika hätäseen ja ääntäkin oli...:orgmp:
En voi vannoa oliko CBR
No tuntomerkit täsmää kyllä kun on nuo tuplaputketkin antamassa maustetta :grin:
Joo myönnettäköön että saatto omaa vauhtia olla ehkä 82, mahdollisesti jopa 83 :right:
Mommilantien läpi olin tulossa kuvajahtiajelulta hyvä rytmi päällä ja tuo lammintie on "kohtuu" tuttu kun emäntä on sieltä kotoisin niin aika tarkkaan tiedossa missä pääsee ohi.
No helvata, sie oot naamioinu sen tuplaputkilla. Ilmankos se näytti jotenkin "kummalta":p
Tässähän sitä pörrätään, läppäsillan molemmin puolin, et moro vaan!
Kukapa heitti selkeän orggimoron viitasaarella klo15.04 pohjoseen päin mennessään. Punainen joku matkamalli. Ite vähän ajatuksissain jotain "kättelin" sinne päin :)
Kesän komein orkkimoro bongattu Tampere-Pirkkala ohitustiellä. Itse menossa Helsinkiin päin. Tuntomerkit jäi vajaaksi kun ihastelin tuota käden kohotusta :D Itse mustalla R1 reppu selässä.
Mahdoitkos tulla mua vastaa r1kköselläs jossain Ikaalisen huitteilla? Mulla tumma bandiitti ja musta kypärä jonka reunalla roikuu kamera.
Olitkose sinä joka lauantaina 30.8 n. klo 17:00 tulit vastaan Raumalta Huittisten suuntaan Lappi TL - Rauma välillä mustalla (mattamusta?) nakulla jossa epäsymmetrisen muotoiset tuplavalot keulassa, musta ajoasu ja kypäräkin taisi olla musta. Oli aurinkoinen ilma ja sinun puolellasi tietä puut tekivät varjon kaistallesi. Vaan sinua ei näkynyt sieltä varjoisalta puolelta tietä vasta kuin vähän ennen kohtaamista. Keulassa ei palanut valon valoa.
Kattokaa nyt ihmiset enen ajoon lähtöä että valot edes toimivat ja ovat päällä (tosin sattaahan ne ajonkin aikana simahtaa, mutta silti)
Kyseinen kaveri tuli kyllä niin "puun takaa" vastaan että en ihmettelisi yhtään jos joku "puusilmä" tulee eteen.
SÄ? joka viiden paikkeil Saaristotiellä,tossa, vedit ohi jonosta??(2 autoo,1mp) harakkas kans jollain Kawan matka"sportilla" tarjoillen oikeen makeen hiekkapuhalluksen ja kuitenkin seuraavas sarjakuvas köröttelit 100m pääs liikenneympyräs??? Päähän vai mahaan? :rant:
Taisin kyl bongata moronki Eteläkaarel mustalt Trumppa-kuskilt...vai bongasinko? :blink:
Selkee orggi moro karkeesti klo 15 aikoihin Matinkylässä tummalta matkaenskalta. :thumbup:
morot kohtasivat Maskun kohdilla n.klo 15 ! (hopealla) matkasportilla olit menossa Poriin suuntaan ? itse vihreällä turkuun :)
Mahdollinen örkki bongattu n 15km Orivedeltä Mänttään päin. Pyörää en ehtiny kattomaan mutta kuskilla mustavalkosta nahkaa (?) yllä. Oli jotain puolenpäivän hujakoita.